Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1206
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗалецька, Віра-
dc.contributor.authorZaletska, Vira-
dc.date.accessioned2011-06-07T11:37:39Z-
dc.date.available2011-06-07T11:37:39Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationВіра Залецька. Самомаркетинг або про кого мріють роботодавці? / Віра Залецька // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 96 – 97.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1206-
dc.description.abstractСамомаркетинг – дуже актуальне питання для більшості майбутніх випускників ВНЗ, для тих хто шукає роботу чи хоче розпочати свій бізнес, для всіх молодих та активних спеціалістів що хочуть реалізувати себе у кар’єріuk
dc.description.abstractSelf-marketing – really actual question for almost all future graduates of the Universities, for those looking for work or wants to establish their business, for all young, active professionals who want to realize their careeruk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectсамомаркетингuk
dc.subjectself-marketinguk
dc.subjectкар’єра-
dc.subjectуспіх-
dc.subjectcareer-
dc.subjectsuccess-
dc.titleСамомаркетинг або про кого мріють роботодавці?uk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.138uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Залецька В..pdf89,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.