Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11176

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХимич, Ірина Григорівнаuk
dc.contributor.authorKhymych, I. G.uk
dc.coverage.temporal25-26 листопада 2015 рокуuk
dc.coverage.temporal25-26 November 2015uk
dc.date.accessioned2016-02-18T20:12:00Z-
dc.date.available2016-02-18T20:12:00Z-
dc.date.created2015-11-25uk
dc.date.issued2015-11-25uk
dc.identifier.citationХимич І. Г. Корпоративна культура як фактор прибутковості / І. Г. Химич // Збірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 25-26 листопада 2015 року — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 2. — С. 238-239. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/11176-
dc.format.extent238-239uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
dc.relation.ispartofCollection of abstracts Ⅳ International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology"uk
dc.titleКорпоративна культура як фактор прибутковостіuk
dc.title.alternativeThe factor profitability in corporate cultureuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Вісник Тернопільського національного технічного університету, 2015uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.subject.udc334.784 (658.5)uk
dc.subject.udc336uk
dc.relation.references1. Химич І.Г. Сенгуляритивність формування корпоративної культури підприємств машинобудівної галузі в умовах трансформації економіки: дис. канд. екон.наук: спец. 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / І.Г. Химич; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2011. – 214 с.uk
dc.relation.referencesen1. Khymych I.H. Senhuliarytyvnist formuvannia korporatyvnoi kultury pidpryiemstv mashynobudivnoi haluzi v umovakh transformatsii ekonomiky: dys. kand. ekon.nauk: spets. 08.00.04 – Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy (za vydamy ekonomichnoi diialnosti), I.H. Khymych; Ternopilskyi natsionalnyi tekhnichnyi universytet imeni Ivana Puliuia, Ternopil, 2011, 214 p.uk
dc.identifier.citationenKhymych I. G. (2015) Korporatyvna kultura yak faktor prybutkovosti [The factor profitability in corporate culture]. Collection of abstracts Ⅳ International scientific conference of young scientists and students "Actual tasks of modern technology" (Tern., 25-26 November 2015), Volume 2, pp. 238-239 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Українаuk
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей Ⅳ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
dc.citation.volume2uk
dc.citation.spage238uk
dc.citation.epage239uk
dc.citation.conferenceⅣ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“uk
Розташовується у зібраннях:IV Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2015)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.