Статистика

Відвідувань загалом

Переглядів
Корпоративна культура як фактор прибутковості 386

Всього відвідувань на місяць

березня 2024 квітня 2024 травня 2024 червня 2024 липня 2024 серпня 2024 вересня 2024
Корпоративна культура як фактор прибутковості 0 1 0 9 6 10 11

Звантажень файлу

Переглядів
ConfATMT_2015v2_Khymych_I_G-The_factor_profitability_238-239.pdf 123
ConfATMT_2015v2_Khymych_I_G-The_factor_profitability_238-239.djvu 37
ConfATMT_2015v2_Khymych_I_G-The_factor_profitability_238-239__COVER.jpg 19

Найбільше переглядів за країнами

Переглядів
United States 155
Україна 82
Germany 35
Netherlands 35
Ireland 31
China 22
Canada 7
Vietnam 5
United Kingdom 3
Australia 2

Найбільше переглядів за містами

Переглядів
Kiev 70
San Ramon 55
Dublin 30
Andover 19
Louisville 10
Menlo Park 9
Falls Church 7
Des Moines 5
Hanoi 5
Jacksonville 5