Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10730

Pealkiri: Причини виникнення та перспективи розвитку “зеленого” маркетингу
Autor: Ратинський, В.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Ратинський В. Причини виникнення та перспективи розвитку “зеленого” маркетингу / В. Ратинський // Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 14-15 грудня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — С. 257. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Ratinskii V. (2011) Prichini viniknennia ta perspektivi rozvitku "zelenoho" marketinhu. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅤ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia (Tern., 14-15 December 2011), pp. 257 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅤ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Ilmumisaasta: 14-det-2011
Date of entry: 17-vee-2016
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 14-15 грудня 2011 року
14-15 December 2011
UDC: 339.138
Page range: 257
Start page: 257
End page: 257
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10730
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:ⅩⅤ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2011)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.