Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10408

Titel: Ахроматичні кольори в рекламних слоганах
Författare: Лобанова, А.
Affiliation: Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов
Bibliographic description (Ukraine): Лобанова А. Ахроматичні кольори в рекламних слоганах / А. Лобанова // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 271. — (Гуманітарні науки).
Bibliographic description (International): Lobanova A. (2011) Akhromatychni kolory v reklamnykh slohanakh. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 271 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Conference/Event: Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Utgivningsdatum: 19-apr-2011
Date of entry: 16-feb-2016
Utgivare: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011
UDC: 81
659.13
Page range: 271
Start page: 271
End page: 271
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10408
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
References (Ukraine): 1. Смирнова Т. В. Когнітивні механізми формування рекламного іміджу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філол. наук : спец. 10.01.08 "Журналістика" / Т. В. Смирнова. – К., 2003. – 24 с.
References (International): 1. Smyrnova T. V. Kohnityvni mekhanizmy formuvannia reklamnoho imidzhu : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. filol. nauk : spets. 10.01.08 "Zhurnalistyka", T. V. Smyrnova, K., 2003, 24 p.
Content type: Article
Samling:Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2011)



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!