Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10408

Назва: Ахроматичні кольори в рекламних слоганах
Автори: Лобанова, А.
Приналежність: Горлівський державний педагогічний інститут іноземних мов
Бібліографічний опис: Лобанова А. Ахроматичні кольори в рекламних слоганах / А. Лобанова // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 271. — (Гуманітарні науки).
Bibliographic description: Lobanova A. (2011) Akhromatychni kolory v reklamnykh slohanakh. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 271 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Конференція/захід: Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 19-кві-2011
Дата внесення: 16-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011
УДК: 81
659.13
Діапазон сторінок: 271
Початкова сторінка: 271
Кінцева сторінка: 271
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10408
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Перелік літератури: 1. Смирнова Т. В. Когнітивні механізми формування рекламного іміджу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. філол. наук : спец. 10.01.08 "Журналістика" / Т. В. Смирнова. – К., 2003. – 24 с.
References: 1. Smyrnova T. V. Kohnityvni mekhanizmy formuvannia reklamnoho imidzhu : avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. filol. nauk : spets. 10.01.08 "Zhurnalistyka", T. V. Smyrnova, K., 2003, 24 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2011)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.