Browsing by Subject 339

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 68
TypeIssue DateTitleAuthor(s)
Article23-Apr-2015Аналіз основних підходів для оцінювання вартості прав інтелектуальної власностіСинейко, М.; Nahorniak, G. S.; Syneiko, M.
Thesis26-Jun-2014Анотація МР Гиркало А.О.Формувння маркетингових товарних стратегій підприємстваГиркало, Анжеліка Олександрівна; Hyrkalo, A.
Conference Abstract9-Nov-2018Аромамаркетинг в готельному бізнесіШавалюк, Аліна; Shavaluk, Alina
Article19-Apr-2011Аутсорсинг, як ключовий чинник розвитку логістичного обслуговуванняСтаюра, М.
Conference Abstract16-May-2019Визначення основних напрямків стимулювання інноваційного розвитку вітчизняних підприємству сучасних умовах трансформаційних перетвореньФедишин, І.; Жарковська, Ж.; Кунинець, О. Я.; Fedyshin, I.; Zharkovskaya, Zh.; Kuninets, O.
Conference Abstract20-Dec-2017Використання засобів стимулювання для продажу молочних продуктівПіняк, Ірина Любомирівна; Гайдуцька, Ю. Б.; Pinyak, I. L.; Gaidutska, Y. B.
Conference Abstract20-Dec-2017Використання звуку в формуванні іміджу магазинуПіняк, І.; Пастущин, О.; Pinyak, I.; Pastushchin, O.
Conference Abstract9-Nov-2018Виставкова діяльність у системі маркетингових комунікаційКуштинець, Олександр; Kushtinets, Alexander
Conference Abstract20-Dec-2017Виявлення загроз функціонування підприємств індустрії красиПельчер, М. В.; Pelcher, M.
Article19-Apr-2012Внесок українських вчених в розвиток політичної економіїМакодрай, С.