Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31074

Назва: Вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємства в контексті виходу на нові ринки збуту
Інші назви: Improvement of development strategies marketing activities of the enterprise in the context of entering new markets
Автори: Драч, В. П.
Гарматій, Наталія Михайлівна
Drach, V. P.
Garmatiy, N. M.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Драч В. П. Вдосконалення стратегій розвитку збутової діяльності підприємства в контексті виходу на нові ринки збуту / В. П. Драч, Н. М. Гарматій // Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 27-28 листопада 2019 року. — Т : ТНТУ, 2019. — Том 3. — С. 111. — (Економічні та соціальні аспекти нових технологій).
Bibliographic description: Drach V. P., Garmatiy N. M. (2019) Vdoskonalennia stratehii rozvytku zbutovoi diialnosti pidpryiemstva v konteksti vykhodu na novi rynky zbutu [Improvement of development strategies marketing activities of the enterprise in the context of entering new markets]. Actual problems of modern technologies: book of abstracts of the Ⅷ International scientific and technical conference of young researchers and students (Tern., 27-28 november 2019), vol. 3, pp. 111 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (3), 2019
Actual problems of modern technologies: book of abstracts of the Ⅷ International scientific and technical conference of young researchers and students (3), 2019
Конференція/захід: Ⅷ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Збірник тез доповідей Ⅷ Міжнародної науково-технічної конференціїї молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Том: 3
Дата публікації: 27-лис-2019
Дата внесення: 5-лют-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 27-28 листопада 2019 року
27-28 november 2019
УДК: 339
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 111
Початкова сторінка: 111
Кінцева сторінка: 111
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/31074
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та ін., 2019
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2016/21.pdf
Перелік літератури: 1. Терент'єва Н.В. Управління збутовою діяльністю в системі управління підприємством / Н. В. Терент'єва. – 2016. [Електронний ресурс] –Режим доступу до ресурсу: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2016/21.pdf.
2. Балабанова Л.В. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємства / Монографія Л.В. Балабанова , Ю.П. Митрохіна; Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк. - 245 с.
References: 1. Terentieva N.V. Upravlinnia zbutovoiu diialnistiu v systemi upravlinnia pidpryiemstvom, N. V. Terentieva, 2016. [Electronic resource] –Access mode: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2016/21.pdf.
2. Balabanova L.V. Stratehichne marketynhove upravlinnia zbutom pidpryiemstva, monograph L.V. Balabanova , Yu.P. Mytrokhina; Donets. nats. un-t ekonomiky i torhivli im. M.Tuhan-Baranovskoho, Donetsk, 245 p.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅷ Міжнародна науково-технічна конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2019)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.