Browsing by Subject реклама

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 29
TypeIssue DateTitleAuthor(s)
MonographMar-2018Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльностіФедорович, Роман Володимирович; Kramar, Iryna; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Кузь, Тетяна Іванівна; Малюта, Людмила Ярославівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Міщук, Оксана Іванівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Періг, Ірина Мирославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Прохоровська, Світлана Анатоліївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Саченко, Світлана Іванівна; Адамик, Оксана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Панасюк, Валентина Миколаївна; Спільник, Ірина Володимирівна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Article2010Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективиЮзьвак, Людмила
Article25-Apr-2017Використання засобів створення образності та виразності у британській туристичні рекламі культурно-пізнавального спрямуванняГалицька, Л.; Galitska, L.
Article2010Використання логотипів та слоганів у рекламі для підвищення ефективності просування товарів автомобілебудівної галузіЄременко, Ірена Валеріївна
Thesis Abstract20-Dec-2018ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА, НА ПРИКЛАДІ ПРАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»Прокопчук, Андрій Богданович
Learning Object2016Методичний посібник із дисципліни «Маркетингові комунікації» для студентів факультету економіки і менеджменту зі спеціальності «Маркетинг» освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр»Міщук, Оксана Іванівна
Article31-Jan-2018Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустріїГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadia
Article2009Основні помилки та правила створення ефективної рекламиШтельма, Наталія Олегівна
ArticleNov-2013Особливості комплексу маркетингу в екологічному маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Андрій Олександрович; Оксентюк, Богдана Андреевна; Оксентюк, Андрей Александрович; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Oksentyuk, Andriy Oleksandrovych
ArticleDec-2012Особливості комунікаційної політики просування екологічного продуктуОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Богдана Андреевна; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Оксентюк, Андрій Олександрович; Оксентюк, Андрей Александрович; Oksentyuk, Andriy Oleksandrovych