Browsing by Subject реклама

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 68
TipusData de publicacióDate of entryTítolAutor(s)
Master Thesis21-de -202030-de -2020An investigation the PJSC OBOLON marketingОлід, Емманюель Бабатунде; Oliyide Emmanuel Babatunde
Monographde -20184-de -2018Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльностіФедорович, Роман Володимирович; Kramar, Iryna; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Кузь, Тетяна Іванівна; Малюта, Людмила Ярославівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Міщук, Оксана Іванівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Періг, Ірина Мирославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Прохоровська, Світлана Анатоліївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Саченко, Світлана Іванівна; Адамик, Оксана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Панасюк, Валентина Миколаївна; Спільник, Ірина Володимирівна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Article201017-de -2011Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективиЮзьвак, Людмила
Master Thesis202115-de -2021Вдосконалення дистрибуційної політики для підприємства цукрової галузіШеремета, Ольга Віталіївна; Sheremeta, O.
Thesis Abstract20193-de -2020Вдосконалення маркетингової політики комунікацій підприємства пивоварної галузіДанилишин, Олег Олегович; Danylyshyn, Oleh
Thesis Abstract20193-de -2020Вдосконалення маркетингової політики розподілу підприємства пивоварної галузіДубина, Максим Володимирович; Dubyna, Maksym
Thesis Abstract201918-de -2019Вдосконалення управління комунікаційною політикою підприємстваВакулінський, Микола Казимирович; Vakulinskyi, Mykola
Article20-d’a-20218-de -2021Використання евристичних методів у маркетинговому моделюванніГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Polishchuk, Nataliia
Article25-d’a-201726-de -2017Використання засобів створення образності та виразності у британській туристичні рекламі культурно-пізнавального спрямуванняГалицька, Л.; Galitska, L.
Article201025-de -2011Використання логотипів та слоганів у рекламі для підвищення ефективності просування товарів автомобілебудівної галузіЄременко, Ірена Валеріївна