Browsing by Subject реклама

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 10 of 40
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
MonographMar-20184-May-2018Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльностіФедорович, Роман Володимирович; Kramar, Iryna; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Кузь, Тетяна Іванівна; Малюта, Людмила Ярославівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Міщук, Оксана Іванівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Періг, Ірина Мирославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Прохоровська, Світлана Анатоліївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Саченко, Світлана Іванівна; Адамик, Оксана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Панасюк, Валентина Миколаївна; Спільник, Ірина Володимирівна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Article201017-Jan-2011Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективиЮзьвак, Людмила
Thesis Abstract20193-Jan-2020Вдосконалення маркетингової політики комунікацій підприємства пивоварної галузіДанилишин, Олег Олегович; Danylyshyn, Oleh
Thesis Abstract20193-Jan-2020Вдосконалення маркетингової політики розподілу підприємства пивоварної галузіДубина, Максим Володимирович; Dubyna, Maksym
Thesis Abstract201918-Dec-2019Вдосконалення управління комунікаційною політикою підприємстваВакулінський, Микола Казимирович; Vakulinskyi, Mykola
Article25-Apr-201726-Jul-2017Використання засобів створення образності та виразності у британській туристичні рекламі культурно-пізнавального спрямуванняГалицька, Л.; Galitska, L.
Article201025-Mar-2011Використання логотипів та слоганів у рекламі для підвищення ефективності просування товарів автомобілебудівної галузіЄременко, Ірена Валеріївна
Thesis Abstract20-Dec-201820-Dec-2018Дослідження управління комунікаційною політикою підприємства, на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»Прокопчук, Андрій Богданович
Article19-Dec-201915-May-2020Контекстна реклама: метрики і КРІІванечко, Неля Ростиславівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Ivanechko, Nelia; Khrupovych, Svitlana
Learning Object20168-Jun-2017Методичний посібник із дисципліни «Маркетингові комунікації» для студентів факультету економіки і менеджменту зі спеціальності «Маркетинг» освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр»Міщук, Оксана Іванівна