Naviga per Soggetto попит

vai a: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
o inserisci le iniziali:  
Mostrati i risultati da 1 a 10 di 23
TipologiaData di edizioneDate of entryTitoloAutore/i
Articledic-201810-gen-2019АНАЛІЗ ПОПИТУ НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКУ ТЕХНІКУ ВІТЧИЗНЯНОГО ВИРОБНИЦТВАСтроцень, Людмила; Строцень, Людмила; Strotsen, Liudmyla
Article200918-nov-2012Визначення та класифікація факторів впливу на формування споживчого попитуЖовковська, Тетяна; Zhovkovsjka, Tetyana
Article21-ott-201416-dic-2014Дослідження нецінових факторів впливу на споживчий попитKovalchuk, Liudmyla
Master Thesisdic-20192-gen-2020Дослідження організації діяльності публічної установи та розробка шляхів її вдосконалення, на прикладі ТНТУ ім. І Пулюя (м. Тернопіль, вул. Руська, 56)Оксентюк, Сергій Олегович; Oksentiuk, S.O.
Article201012-nov-2010Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризиОниськів, Віталій
Methodical recommendationsnov-202217-feb-2023Конспект лекцій з навчальної дисципліни «Економічна теорія»Артеменко, Людмила Борисівна
Articledic-202329-dic-2023Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємств на ринку органічних продуктів в умовах екологізаціїПанченко, Марія; Ільченко, Ганна; Panchenko, Mariia; Ilchenko, Hanna
Article201121-set-2011Маркетинговий інструментарій формування споживчого попитуКраузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations202129-nov-2021Методичні вказівки для виконання кваліфікаційних робіт за освітньопрофесійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Methodical recommendations20192-dic-2019Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг в галузях та сферах діяльності» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна