Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/624
Назва: Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризи
Автори: Ониськів, Віталій
Бібліографічний опис: В.Ониськів. Дослідження поведінки споживачів та розробка нового товару в умовах економічної кризи / В.Ониськів // Галицький економічний вісник. — 2010. — № 1(26). — С. 65-74. — ( проблеми мікро- та макроекономіки України )
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 12-лис-2010
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 338.124.4
366.624(045)
Теми: Економічна криза
споживач
потреба
попит
новий товар
Короткий огляд (реферат): Показано негативний вплив економічної нестабільності на діяльність підприємств. Розглянуто споживчу поведінку під впливом різних факторів. Виділено основні аспекти щодо розробки товарних новинок.
Negative influence of economic instability on enterprises activity is shown. Consumer conduct under act of different factors has been considered. Basic aspects in relation to development of commodity novelties have been outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/624
ISSN: 1727-7108
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.