Перегляд зібрання за групою - Автори Серединська, Віра Миколаївна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 20 із 25  далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article27-бер-201527-січ-2016The necessity of marketing at different stages of innovation processФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна; Fedorovych, Roman; Seredynska, Vira
Article20175-тра-2017Tools for strategic management of enterprise based on the value growthФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна
Article25-бер-201620-кві-2016Аналітичне обгрунтування порівняльного оцінювання науково-інноваційних проектівСерединська, Віра Миколаївна; Seredynska, Vira
Monographбер-20184-тра-2018Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльностіФедорович, Роман Володимирович; Kramar, Iryna; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Кузь, Тетяна Іванівна; Малюта, Людмила Ярославівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Міщук, Оксана Іванівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Періг, Ірина Мирославівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Прохоровська, Світлана Анатоліївна; Рожко, Наталія Ярославівна; Саченко, Світлана Іванівна; Адамик, Оксана Василівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Панасюк, Валентина Миколаївна; Спільник, Ірина Володимирівна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Шпилик, Олександра Богданівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Article20014-тра-2017Використання евристичних методів в оцінці і відборі оптимального варіанту рекламної діяльностіФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна
Book201027-чер-2013Економічний аналізСерединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Федорович, Роман Володимирович; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna
Conference Abstract30-бер-201825-кві-2018Економічний аналіз у системі стратегічного управління маркетингомФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна
Article8-жов-201528-січ-2016Конкурентоспроможність як фактор росту попиту на товари і послугиСерединська, Віра Миколаївна
Book15-кві-201324-лют-2016Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Бица, Володимир Йосифович; Івашків, Ірина Романівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Шпилик, Світлана Василівна
Conference Abstract23-бер-201816-тра-2018Маркетингові комунікації як елемент комплексу маркетингуСерединська, Віра Миколаївна; Seredynska, V. M.
Book201327-чер-2013Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниЗагородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Федорович, Роман Володимирович; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана Романівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина Володимирівна; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna; Krauze, Olha Igorivna; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Semenyuk, Svitlana Bogdanivna; Burlitska, Oksana Petrivna; Golda, Andriy Igorovych; Mishchuk, Oksana Ivanivna; Shulgina, Lyudmyla Mykhaylivna; Berezovska, Oksana Romanivna; Melenchuk, Yulya Tarasivna; Oksentyuk, Roman Andriyovuch; Seredynska, Iryna Volodymyrivna
Book19-бер-201314-бер-2016Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Загородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана; Меленчук, Юлія Ромінівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина
Book201210-бер-2016Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Анна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фроленко, Роман Володимирович; Бриндзя, Зіновій Федорович; Бриндзя, Ганна Зіновіївна; Сидорук, Борис; Юзьвак, Людмила Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Марущак, Леся Іванівна; Серединська, Віра Миколаївна; Павликівська, Ольга Іванівна; Серединська, Ірина
Article21-лют-20179-чер-2017Метод сум в аналізі конкурентоспроможності продукціїСерединська, Віра Миколаївна
Article20094-сер-2009Особливості формування маркетингових витрат на хлібопекарних підприємствахСаченко, Світлана Іванівна; Серединська, Віра Миколаївна
Conference Abstract26-кві-201831-тра-2018Оцінка конкурентоспроможності продукціїФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна
Article26-кві-201624-тра-2016Оцінювання конкурентоспроможності з позицій учасників ринкуСерединська, Віра Миколаївна; Seredynska, Vira
Article6-кві-201722-чер-2017Послідовність аналітичних робіт у розробленні політики фінансування активів підприємстваСерединська, Віра Миколаївна; Seredynska, Vira
Other22-бер-201730-бер-2017Продукція та її функції як об'єкт функціонально-вартісного аналізуФедорович, Роман Володимирович; Серединська, Віра Миколаївна
Book9-бер-20169-бер-2016Розвиток маркетингу в умовах глобалізації сучасні тенденції та перспективиФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Ковальчук, Людмила; Когут, Уляна; Бакуліна, Наталія; Шпилик, Олександра; Меленчук, Юлія; Панухник, Яна Геннадіївна