Перегляд зібрання за групою - Автори Рожко, Наталія

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 7 із 7
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article28-кві-2017Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіКраузе, Ольга; Березівська, Лілія; Шпилик, Світлана; Рожко, Наталія; Бурліцька, Оксана; Пижик, Олександр; Фалович, Володимир; Федорович, Роман; Семенюк, Андрій; Якимишин, Лілія; Голда, Надія; Оксентюк, Богдана; Оксентюк, Сергій; Піняк, Ірина; Мазан, Оксана; Серединська, Віра; Загородна, Ольга
Article27-кві-2017Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємствомРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article26-кві-2016Основні об’єкти маркетингового управління підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Natalia
Article1-гру-2017Передумови та принципи стратегічного маркетингового управління промислових підприємств УкраїниРожко, Наталія
Other2011Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article25-кві-2013Формування конкурентних засад стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliia
Article2010Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринкуРожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна