Перегляд зібрання за групою - Автори Голда, Андрій Ігорович

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 8 із 8
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article18-кві-2012Конкурентні позиції підприємств будівельної галузіГолда, Андрій Ігорович; Golda, Andriy
Book2013Маркетингові стратегії формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниЗагородна, Ольга Михайлівна; Серединська, Віра Миколаївна; Федорович, Роман Володимирович; Краузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Семенюк, Світлана Богданівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Березовська, Оксана Романівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Серединська, Ірина Володимирівна; Seredynska, Vira Mykolayivna; Fedorovych, Roman Volodymyrovych; Zagorodna, Olha Myhaylivna; Krauze, Olha Igorivna; Oksentyuk, Bohdana Andriyivna; Semenyuk, Svitlana Bogdanivna; Burlitska, Oksana Petrivna; Golda, Andriy Igorovych; Mishchuk, Oksana Ivanivna; Shulgina, Lyudmyla Mykhaylivna; Berezovska, Oksana Romanivna; Melenchuk, Yulya Tarasivna; Oksentyuk, Roman Andriyovuch; Seredynska, Iryna Volodymyrivna
Other18-тра-2011Наукові підходи до формування конкурентного середовищаГолда, Андрій Ігорович; Golda, Andriy
Article2012Особливості оцінювання конкурентоспроможностіГолда, Надія; Голда, Андрій Ігорович; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Golda, Andrey; Polishchuk, Natalia
Article2012Особливості формування рекламної стратегіїГолда, Надія; Голда, Андрій Ігорович; Міщук, Оксана Іванівна
Article2011Реклама як механізм залучення інвестицій в українську економікуГолда, Андрій Ігорович
Article2010Реклама як фактор залучення інвестиційГолда, Андрій Ігорович; Голда, Надія Михайлівна; Golda, Nadya; Golda, Andriy
Article25-кві-2013Теоретичне обґрунтування конкурентного статусу будівельних фірмГолда, Андрій Ігорович; Holda, Andrii