Browsing by Author Rozhko, Nataliya

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 7 of 7
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Conference Abstract8-十一月-201927-十一月-2019Значення трейд-маркетингу для промислових підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article21-十一月-201727-十二月-2017Основні етапи формування маркетингового менеджменту промислових підприємствРожко, Наталія Ярославівна; Васильців, Надія Михайлівна; Rozhko, Nataliya; Vasyltsiv, Nadiya
Article27-四月-201716-六月-2017Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємствомРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract16-十一月-202013-十二月-2020Основні підходи до визначення ролі і місця експортно-кредитних агентств в УкраїніРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Other20118-六月-2011Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract8-十一月-201927-十一月-2019Роль товарно-асортиментної політики для промислових підприємствОсовськаЛюба; Рожко, Наталія; Osovskaya, Lyuba; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract19-五月-202313-六月-2023Соціальна відповідальність роботодавцівКраузе, Ольга Ігорівна; Рожко, Наталія; Krause, Olga; Rozhko, Nataliya