ブラウズ : 著者 Rozhko, Nataliya

移動: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
あるいは、最初の数文字を入力してください:  
検索結果表示: 1 - 7 / 7
タイプ発行日Date of entryタイトル寄与者
Conference Abstract8-11月-201927-11月-2019Значення трейд-маркетингу для промислових підприємствРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Article21-11月-201727-12月-2017Основні етапи формування маркетингового менеджменту промислових підприємствРожко, Наталія Ярославівна; Васильців, Надія Михайлівна; Rozhko, Nataliya; Vasyltsiv, Nadiya
Article27-4月-201716-6月-2017Основні напрями вибору маркетингової товарної стратегії промисловим підприємствомРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract16-11月-202013-12月-2020Основні підходи до визначення ролі і місця експортно-кредитних агентств в УкраїніРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Other20118-6月-2011Проблеми підвищення ефективності маркетингового потенціалу підприємстваРожко, Наталія; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract8-11月-201927-11月-2019Роль товарно-асортиментної політики для промислових підприємствОсовськаЛюба; Рожко, Наталія; Osovskaya, Lyuba; Rozhko, Nataliya
Conference Abstract19-5月-202313-6月-2023Соціальна відповідальність роботодавцівКраузе, Ольга Ігорівна; Рожко, Наталія; Krause, Olga; Rozhko, Nataliya