Перегляд зібрання за групою - Автори Бурліцька, Оксана Петрівна

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 97 до 104 із 104 < назад 
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article26-кві-201624-тра-2016Теоретичні аспекти поняття «мерчандайзинг»Кравець, Оксана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kravec, Oksana; Burlitska, Oksana
Article201012-лис-2010Теоретичні основи використання інструментарію мерчандайзингу в магазинах дитячих товарівБурліцька, Оксана Петрівна
Conference Abstract27-лис-20195-лют-2020Теоретичні основи корпоративної стратегії цінностіБурліцька, Оксана Петрівна; Дідюк, М. В.; Burlitska, O. P.; Didiuk, M. V.
Conference Abstract16-лис-202013-гру-2020Упаковка як елемент мерчандайзингуБуранич, Олег; Бурліцька, Оксана Петрівна; Buranych, Oleg; Burlitska, Oksana
Article19-тра-201521-січ-2016Управління маркетинговою політикою торгових мережБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-лис-202110-січ-2022Управління мерчандайзингом товаровиробникаКурій, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kuriy, Nanalya; Burlitska, Oksana
Article201017-січ-2011Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах сучасного ринкуРожко, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна
Conference Abstract20-гру-201731-бер-2018Інструменти мерчандайзингу в книжковій торгівліБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oxana