Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46752

Назва: Інтеграція стратегій гнучкості в ланцюги поставок: виклики та можливості
Інші назви: Integrating flexibility strategies into supply chains: challenges and opportunities
Автори: Курадовець, Юрій
Kyradovets, Yurii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Курадовець Ю. Інтеграція стратегій гнучкості в ланцюги поставок: виклики та можливості / Юрій Курадовець // МТПСНТС, 29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 135–136. — (Інноваційні логістичні технології на підприємствах транспорту і промисловості).
Бібліографічне посилання: Курадовець Ю. Інтеграція стратегій гнучкості в ланцюги поставок: виклики та можливості // МТПСНТС, Тернопіль, 29 листопада 2024 року. 2024. С. 135–136.
Bibliographic citation (APA): Kyradovets, Y. (2024). Intehratsiia stratehii hnuchkosti v lantsiuhy postavok: vyklyky ta mozhlyvosti [Integrating flexibility strategies into supply chains: challenges and opportunities]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 29 November 2014, Ternopil, 135-136. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Kyradovets Y. (2024) Intehratsiia stratehii hnuchkosti v lantsiuhy postavok: vyklyky ta mozhlyvosti [Integrating flexibility strategies into supply chains: challenges and opportunities]. Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’ (Tern., 29 November 2014), pp. 135-136 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2024
Materials of the Ⅲ All-Ukrainian scientific and practical Internet conference ‘Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment’, 2024
Конференція/захід: Ⅲ всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 29-лис-2024
Дата внесення: 19-гру-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 29 листопада 2024 року
29 November 2014
Науковий керівник: Якимишин, Лілія Ярославівна
УДК: 658
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 135-136
Початкова сторінка: 135
Кінцева сторінка: 136
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46752
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://www.mdpi.com/2227-9091/9/1/16
Перелік літератури: 1. Supply Chain Risk Management: Literature Review / Amulya Gurtu, Jestin Johny// Risks 2021, 9, 16.- URL: https://www.mdpi.com/2227-9091/9/1/16 (дата звернення: 22.11.2024).
References: 1. Supply Chain Risk Management: Literature Review, Amulya Gurtu, Jestin Johny// Risks 2021, 9, 16, URL: https://www.mdpi.com/2227-9091/9/1/16 (Date of appeal: 22.11.2024).
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.