Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44639

Назва: Методичні вказівки для самостійної роботи з курсу «Реклама і паблік рилейшнз», для студентів спеціальності 053 «Психологія» усіх форм навчання
Автори: Стоцький, Ярослав Васильович
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Методичні вказівки для самостійної роботи з курсу «Реклама і паблік рилейшнз», для студентів спеціальності 053 «Психологія» усіх форм навчання / укладач : Стоцький Я. В. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2023. – 24 с.
Дата публікації: 2023
Дата внесення: 7-бер-2024
Видавництво: ТНТУ ім. І. Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 659+659.4
Кількість сторінок: 24
Опис: Методичні вказівки розглянуто на засіданні кафедри психології та рекомендовано до друку (протокол № 1 від 29 серпня 2023 року) Схвалено та рекомендовано до друку науково-методичною комісією факультету економіки та менеджменту (протокол № 4 від 13 листопада 2023 року) Друге допрацьоване видання Методичні вказівки розроблено відповідно до навчального плану підготовки фахівців освітнього ступеня «бакалавр» за спеціальністю 053 «Психологія».
Зміст: Мета та завдання навчальної дисципліни …3 Теми самостійної роботи …6 Кольористика в рекламі …7 Ефект сугестії (навіювання) в рекламі …8 Ефект 25-го кадру …9 Види заходів та основні завдання паблік рилейшнз …10 Підготовка інформаційних повідомлень прес-релізів …12 Деякі правила підготовки прес-релізу …13 Прес-конференції і прийоми …14 Відвідання об’єктів …17 Лист до редакції …19 Оцінка результатів …20 Рекомендована література …22
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44639
Власник авторського права: © Стоцький Я. В., 2023
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя , 2023
Перелік літератури: 1. Куліш А. Public relations для громадських (недержавних) організацій: практичні поради на щодень. Українська освітня програма ринкових реформ «Вінрок Інтернешнл». К., 2001. 80 с.
2. Москаленко В. В. Соціальна психологія: підруч. К.: Центр навчальної літератури, 2005. 624 с.
3. Обритько Б. А. Реклама і рекламна діяльність: курс лекцій. К.: МАУП, 2002. 240 с.
4. Петрушкевич М. С. Релігійна комунікація у контексті масової культури. Острог, 2018. 408 с.
5. Почепцов Г. Г. Паблік рилейшнз: навч. посіб. К.: Т-во «Знання», КОО, 2000. 506 с.
6. Реклама і зв’язки з громадськістю: конспект лекцій. Навч. посіб. Електронне видання. Уклад. М. Г. Житарюк. Вінниця, 2015. 165 с. Режим доступу: http://przhyt.ucoz.ua/.
7. Слісаренко І. Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації і управління: навч. посіб. К.: МАУП, 2001. 104 с.
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Samostiyni_ PR _reklama_2023.pdf641,5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
cov.jpg363,23 kBJPEGПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора