Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44598

Títol: Аналіз ефективності маркетингових витрат: ключ до успіху сучасного підприємства
Altres títols: Analysis of marketing expenditure effectiveness: the key to success for modern enterprises
Autor: Курадовець, Юрій
Kyradovets, Yurii
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Курадовець Ю. Аналіз ефективності маркетингових витрат: ключ до успіху сучасного підприємства / Юрій Курадовець // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 127–128. — (Інноваційні логістичні технології на підприємствах транспорту і промисловості).
Bibliographic description (International): Kyradovets Y. (2023) Analiz efektyvnosti marketynhovykh vytrat: kliuch do uspikhu suchasnoho pidpryiemstva [Analysis of marketing expenditure effectiveness: the key to success for modern enterprises]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 127-128 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data de publicació: 30-de -2023
Date of entry: 28-de -2024
Editorial: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Supervisor: Якимишин, Лілія Ярославівна
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 127-128
Start page: 127
End page: 128
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44598
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL for reference material: https://visionpathmarketing.com/marketing-an-investment-or-expense/
References (Ukraine): 1. Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій / В.А. Фалович [та ін.] ; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. – 231 с.
2. Marketing, an Investment or Expense. [Електронний ресурс] / Режим доступу https://visionpathmarketing.com/marketing-an-investment-or-expense/
References (International): 1. Ekonomichni, sotsialni ta psykholohichni aspekty suchasnykh marketynhovykh tekhnolohii, V.A. Falovych [and other] ; ed. d.e.n, dots. V.A. Falovycha, Ternopil: FO-P Shpak V. B., 2019, 231 p.
2. Marketing, an Investment or Expense. [Electronic resource], Rezhim dostupu https://visionpathmarketing.com/marketing-an-investment-or-expense/
Content type: Conference Abstract
Apareix a les col·leccions:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.