Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44576

Tytuł: Роль реклами в сучасному просторі
Inne tytuły: The role of advertising in modern space
Authors: Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadiya
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Голда Н. М. Роль реклами в сучасному просторі / Надія Голда // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 96–97. — (Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу).
Bibliographic description: Golda N. (2023) Rol reklamy v suchasnomu prostori [The role of advertising in modern space]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 96-97 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 30-lis-2023
Date of entry: 28-lut-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 96-97
Główna strona: 96
Strona końcowa: 97
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44576
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Wykaz piśmiennictwa: 1. Бурліцька О. П., Голда Н. М. Медіапланування як складова рекламної діяльності/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum № 4 (2021), Praha , Publising house Education and Science s.r.o. – P. 49-55.
2. Голда Н. Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльності /Фалович В.// Галицький економічний вісник. 2020. Том 66. № 5.
3. Голда Н.М. Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустрії /Галицький економічний вісник. Т. :ТНТУ, 2017. Том 53. № 2. С. 31–35.
4. Голда Н.М. Ризики в рекламній діяльності та роль реклами у формуванні національної ідеї/ Колектив. Монографія: Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності / Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018.
References: 1. Burlitska O. P., Holda N. M. Mediaplanuvannia yak skladova reklamnoi diialnosti/ O. P. Burlitska, N. M. Holda// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum No 4 (2021), Praha , Publising house Education and Science s.r.o, P. 49-55.
2. Holda N. Modeliuvannia psykhosomatychnykh protsesiv u reklamnii diialnosti /Falovych V.// Galician economic journal. 2020. V. 66. No 5.
3. Holda N.M. Novitni pidkhody do vyznachennia efektyvnosti reklamy v turystychnii industrii /Galician economic journal. T. :TNTU, 2017. V. 53. No 2. P. 31–35.
4. Holda N.M. Ryzyky v reklamnii diialnosti ta rol reklamy u formuvanni natsionalnoi idei/ Kolektyv. monograph: Analitychnyi instrumentarii v marketynhovii diialnosti, R. V. Fedorovych [and other] ; ed. prof. R. V. Fedorovycha. Ternopil: FO-P Shpak V. B., 2018.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi