Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44559

Назва: Місце маркетингу в загальній системі управління підприємством у ресторанному бізнесі
Інші назви: The place of marketing in the general management system enterprise in the restaurant business
Автори: Кіпибіда, Людмила
Коваль, Сергій
Мельник, Лілія Миколаївна
Kipybida, Liudmyla
Koval, Serhii
Melnyk, Liliya
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Кіпибіда Л. Місце маркетингу в загальній системі управління підприємством у ресторанному бізнесі / Людмила Кіпибіда, Сергій Коваль, Лілія Мельник // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 69–70. — (Діджитал-маркетинг і стратегічнгі орієнтири бізнесу).
Bibliographic description: Kipybida L., Koval S., Melnyk L. (2023) Mistse marketynhu v zahalnii systemi upravlinnia pidpryiemstvom u restorannomu biznesi [The place of marketing in the general management system enterprise in the restaurant business]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 69-70 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
УДК: 658.64
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 69-70
Початкова сторінка: 69
Кінцева сторінка: 70
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44559
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1. Іванова Л.О., Семак Б.Б., Вовчанська О.М. Маркетинг послуг: навчальний посібник. Львів: Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с.
2. Оксентюк Б.А. Сервісна політика в маркетингу // Збірник тез доповідей Ⅶ Міжнародної наук.-техн. конференції молодих учених «Актуальні задачі сучасних технологій», 28-29 листопада 2018 року. Т.: ФОП Паляниця ВА, 2018.Том 3.С. 211-212.
References: 1. Ivanova L.O., Semak B.B., Vovchanska O.M. Marketynh posluh: navchalnyi posibnyk. Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoho torhovelno-ekonomichnoho universytetu, 2018. 508 p.
2. Oksentiuk B.A. Servisna polityka v marketynhu, Zbirnyk tez dopovidei Ⅶ Mizhnarodnoi nauk.-tekhn. konferentsii molodykh uchenykh "Aktualni zadachi suchasnykh tekhnolohii", 28-29 lystopada 2018 roku. T., FOP Palianytsia VA, 2018.V. 3.P. 211-212.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.