Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44545

Назва: Особливості формування конкурентних переваг
Інші назви: Features of competitive advantage
Автори: Стеців, Ярослав
Stetsiv, Yaroslav
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Стеців Я. Особливості формування конкурентних переваг / Ярослав Стеців // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 47. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description: Stetsiv Y. (2023) Osoblyvosti formuvannia konkurentnykh perevah [Features of competitive advantage]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 47 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Науковий керівник: Оксентюк, Богдана Андріївна
УДК: 339. 13
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 47
Початкова сторінка: 47
Кінцева сторінка: 47
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44545
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21obaprk.pdf
Перелік літератури: 1. Оксентюк Б. Сучасні методи оцінки та маркетингового забезпечення підвищення рівня конкурентоспроможності. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2(25). С.482-490. Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21obaprk.pdf
References: 1. Oksentiuk B. Suchasni metody otsinky ta marketynhovoho zabezpechennia pidvyshchennia rivnia konkurentospromozhnosti. Socio-Economic Problems and the State. 2021. Iss. 2(25). P.482-490. Access mode: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21obaprk.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.