Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44543

Назва: Управління конкурентоспроможністю у роздрібній торгівлі: підходи, інструменти та проблеми
Інші назви: Competitiveness management in retail trade: approaches, tools, and challenges
Автори: Семеген, Олексій
Semehen, Oleksii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Семеген О. Управління конкурентоспроможністю у роздрібній торгівлі: підходи, інструменти та проблеми / Олексій Семеген // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 43–44. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description: Semehen O. (2023) Upravlinnia konkurentospromozhnistiu u rozdribnii torhivli: pidkhody, instrumenty ta problemy [Competitiveness management in retail trade: approaches, tools, and challenges]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 43-44 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Конференція/захід: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 28-лют-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
Науковий керівник: Якимишин, Лілія Ярославівна
УДК: 339.137
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 43-44
Початкова сторінка: 43
Кінцева сторінка: 44
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44543
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1. Леськів Г. З. Управління конкурентоспроможністю підприємства: навчальний посібник / Г.З. Леськів, В.І.Франчук, Г.Я. Левків, В.В. Гобела. Львів: Львівський державний університет внутрішніх справ, 2022. 220 с.
2. Шандрівська О. Є. Дослідження глобального ринку логістичних послуг: світові тенденції та вплив на Україну / О. Є. Шандрівська, Л. Я. Якимишин // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. № 892. С. 212-221.
References: 1. Leskiv H. Z. Upravlinnia konkurentospromozhnistiu pidpryiemstva: navchalnyi posibnyk, H.Z. Leskiv, V.I.Franchuk, H.Ya. Levkiv, V.V. Hobela. Lviv: Lvivskyi derzhavnyi universytet vnutrishnikh sprav, 2022. 220 p.
2. Shandrivska O. Ye. Doslidzhennia hlobalnoho rynku lohistychnykh posluh: svitovi tendentsii ta vplyv na Ukrainu, O. Ye. Shandrivska, L. Ya. Yakymyshyn, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Lohistyka. Lviv: Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. No 892. P. 212-221.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.