Palun kasuta seda identifikaatorit viitamiseks ja linkimiseks: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44188

Pealkiri: Види та інструменти сучасного маркетингу
Teised pealkirjad: Types and tools of modern marketing
Autor: Семенюк, Світлана Богданівна
Semeniuk, S.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, Україна
Ivan Puluj Ternopil National Technical University, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Семенюк С. Б. Види та інструменти сучасного маркетингу / Світлана Богданівна Семенюк // Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 7-8 грудня 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 158–159. — (Інноваційний розвиток економічних систем в умовах цифрової економіки).
Bibliographic description (International): Semeniuk S. (2023) Vydy ta instrumenty suchasnoho marketynhu [Types and tools of modern marketing]. Theses of Ⅳ International scientific conference of the scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society" (Tern., 7-8 December), pp. 158-159 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2023
Theses of Ⅳ International scientific conference of the scientists and students "Digital economy as a factor of innovative and sustainable development of society", 2023
Conference/Event: Ⅳ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ Міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
Ilmumisaasta: 7-det-2023
Date of entry: 28-jaa-2024
Kirjastaja: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 7-8 грудня 2023 року
7-8 December
UDC: 338.13
Number of pages: 2
Page range: 158-159
Start page: 158
End page: 159
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44188
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
URL for reference material: https://netpeak.net/uk/blog/targetovana-reklama-nalashtuvannya-ta-printsipi-roboti-neobkhidniy-minimum-znan-pro-targeting/
References (Ukraine): 1. Семенюк С. Ефективний пошук покупців – основа бізнесу. Галицький економічний вісник. 2018. Том 55. №2. С.98-106.
2. Рябий Г. Таргетована реклама – що це, налаштування та принципи роботи. Блог NETPEAK JOURNAL. URL: https://netpeak.net/uk/blog/targetovana-reklama-nalashtuvannya-ta-printsipi-roboti-neobkhidniy-minimum-znan-pro-targeting/
References (International): 1. Semeniuk S. Efektyvnyi poshuk pokuptsiv – osnova biznesu. Galician economic journal. 2018. V. 55. No 2. P.98-106.
2. Riabii H. Tarhetovana reklama – shcho tse, nalashtuvannia ta printsipi roboti. Bloh NETPEAK JOURNAL. URL: https://netpeak.net/uk/blog/targetovana-reklama-nalashtuvannya-ta-printsipi-roboti-neobkhidniy-minimum-znan-pro-targeting/
Content type: Conference Abstract
Asub kollektsiooni(de)s:IV міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2023)



Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.