Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43845

Назва: Вимоги до CRM-системи для автоматизації торгівлі на підприємствах
Інші назви: Requirements for a CRM system for retail automation at enterprises
Автори: Ралік, І. Р.
Ralik, I. R.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Ралік І. Р. Вимоги до CRM-системи для автоматизації торгівлі на підприємствах / І. Р. Ралік // Матеріали ⅩⅡ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 6-7 грудня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2023. — С. 373. — (Комп’ютерно-інформаційні технології та системи зв’язку).
Bibliographic description: Ralik I. R. (2023) Vymohy do CRM-systemy dlia avtomatyzatsii torhivli na pidpryiemstvakh [Requirements for a CRM system for retail automation at enterprises]. Book of abstracts of the ⅩⅡ International scientific and practical conference of young researchers and students „Actual problems of modern technologies“ (Tern., 6-7 December 2023), pp. 373 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅡ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 2023
Book of abstracts of the ⅩⅡ International scientific and practical conference of young researchers and students „Actual problems of modern technologies“, 2023
Конференція/захід: ⅩⅡ Міжнародна науково-практичноа конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅡ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
Дата публікації: 6-гру-2023
Дата внесення: 21-січ-2024
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 6-7 грудня 2023 року
6-7 December 2023
УДК: 004.4
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 373
Початкова сторінка: 373
Кінцева сторінка: 373
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43845
ISBN: 978-617-7875-71-9
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1. Янчук, Тетяна, Олена Боєнко. "Впровадження CRM -систем як засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності." Економіка та суспільство 48 (2023).
References: 1. Yanchuk, Tetiana, Olena Boienko. "Vprovadzhennia CRM -system yak zasib pidvyshchennia efektyvnosti marketynhovoi diialnosti." Ekonomika ta suspilstvo 48 (2023).
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XІІ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.