Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43011
Назва: Методичні вказівки щодо науково-педагогічної практики для здобувачів освітнь-наукового рівня «доктор філософії» спеціальносі 122 “Комп`ютерні науки” всіх форм навчання.
Інші назви: Methodological guidelines for scientific and pedagogical practice for those obtaining the educational and scientific level "Doctor of Philosophy" specialty 122 "Computer science" of all forms of education.
Автори: Дмитроца, Леся Павлівна
Литвиненко, Ярослав Володимирович
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Методичні вказівки щодо науково-педагогічної практики для здобувачів освітнь-наукового рівня «доктор філософії» спеціальносі 122 “Комп`ютерні науки” всіх форм навчання. / Укладачі Л.П. Дмитроца, Я.В. Литвиненко – Тернопіль: ТНТУ, 2023 р. – 38 с.
Bibliographic description: Methodological guidelines for scientific and pedagogical practice for those obtaining the educational and scientific level "Doctor of Philosophy" specialty 122 "Computer science" of all forms of education. / Compilers L.P. Dmytrotsa, I.V. Lytvynenko - Ternopil: TNTU, 2023 - 38 p.
Дата публікації: 23-сер-2023
Дата внесення: 17-гру-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Теми: Методичні вказівки, практика
Methodical instructions, practice
Короткий огляд (реферат): Науково-педагогічна практика є обов’язковим компонентом освітньо-наукової програми підготовки здобувачів третього рівня вищої освіти (докторів філософії) і є завершальним етапом практичної підготовки доктора філософії зі спеціальності 122 комп’ютерні науки. Дана практика спрямована на формування у аспірантів (надалі здобувачів), як компетентностей ведення самостійної наукової роботи, дослідження, експериментування, так педагогічної компетентності, закріплення знань, здобутих раніше, і вміння застосовувати їх в освітньому процесі закладу вищої освіти, набування докторами філософії досвіду самостійного здійснення викладацької та виховної діяльності у вищій школі, виховання майбутніх фахівців потреби в постійному професійному самовдосконаленню.
Зміст: ВСТУП 3 1 Мета, завдання та зміст науково-педагогічної практики 4 2 Організація проведення науково-педагогічної практики 9 2.1 Основні заходи при проведенні практики 9 2.2 Обов'язки керівників науково-педагогічної практики від кафедр 12 2.3 Обов’язки керівника практики від установи (іншої кафедри) 14 2.4 Обов’язки здобувачів-практикантів 15 3 Охорона праці під час проходження практики 16 4 Етапи науково-педагогічної практики 16 5 Індивідуальне завдання на практику 19 6 Правила ведення й оформлення щоденника 19 7 Структура звіту з практики та вимоги до його оформлення 20 8 Підсумки практики 25 8.1 Захист звіту з практики 26 8.2 Критерії оцінювання результатів практики 26 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 29 Додатки 31
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43011
Власник авторського права: Л.П. Дмитроца, Я.В. Литвиненко
Перелік літератури: 1. Каплінський В.В. Методика викладання у вищій школі: Навчальний посібник. Вінниця: ТОВ «Ніланд ЛТД», 2015. 224 с. 2. ДСТУ 8302:2015. Інформація та документація. Бібліографічне посилання. Загальні положення та правила складання / Нац. стандарт України. – Вид. офіц. [Уведено вперше; чинний від 2016-07-01]. Київ : ДП «УкрНДНЦ», 2016. 17 с. 3. ДСТУ 3008:2015 «Інформація та документація. Звіти у сфері науки і техніки. Структура та правила оформлювання» [Чинний від 2017-07-01]. Київ: ДП «УкрНДНЦ», 2017. 26 с. 4. ДСТУ 7152:2010. Видання. Оформлення публікацій у журналах і збірниках. [Чинний від 2010-02-18]. Вид. офіц. Київ: 2010. 14 с. 5. Крушельницька О.В. Методологія та організація наукових досліджень: Навч. посібник. Київ: Кондор, 2006. 206 с. 6. Марушкевич, А.А. Педагогіка вищої школи. Київ: Логос, 2006. 215 с. 7. Нагаєв В.М. Методика викладання у вищій школі. Київ: Центр учбової літератури, 2007. 232 с. 8. Основи методології та організації наукових досліджень: Навч. посіб. для здобувачів, курсантів, аспірантів і ад’юнтів / за ред. А. Є. Конверського. Київ: Центр учбової літератури, 2010. 352 с. 9. Програма виробничої (науково-педагогічної) практики для аспірантантів спеціальності 016 – Спеціальна освіта / Укл. Пущина І.В., Бабій І.М., Кемкіна В.І., Івахненко А.А. – Запоріжжя: ЗНТУ, 2017. – 17 с. 10. Шишкіна Є.К., Носирєв О.О. Методологія наукових досліджень: навч. посіб. Харків: Вид-во «Діса плюс», 2014. 200 с. 11. Педагогічна практика аспіранта: рекомендації до проходження [Електронний ресурс]: навч. посіб. для здобувачів ступеня доктора філософії спеціальностей 121 Інженерія програмного забезпечення та 122 Комп’ютерні науки / КПІ ім. Ігоря Сікорського; уклад.: Н.М.Аушева, І.В. Сегеда, С.І.Шаповалова, В.Я.Юрчишин – Електронні текстові данні (1 файл: 62,6 Кбайт). – Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. – 36 с 12. https://dl.tntu.edu.ua/index.php Дисципліна «Практика», ID: 2003.
References: 1. Kaplinsky V.V. Teaching methodology in higher education: Study guide. Vinnytsia: "Niland LTD", 2015. 224 p. 2. DSTU 8302:2015. Information and documentation. Bibliographic reference. General provisions and rules of compilation / Nat. standard of Ukraine. - Kind. officer [Introduced for the first time; valid from 2016-07-01]. Kyiv: SE "UkrNDNC", 2016. 17 p. 3. DSTU 3008:2015 "Information and documentation. Reports in the field of science and technology. Structure and rules of registration" [Effective from 2017-07-01]. Kyiv: SE "UkrNDNC", 2017. 26 p. 4. DSTU 7152:2010. Edition. Designing publications in magazines and collections. [Effective from 2010-02-18]. Kind. officer Kyiv: 2010. 14 p. 5. Krushelnytska O.V. Methodology and organization of scientific research: Education. manual. Kyiv: Condor, 2006. 206 p. 6. Marushkevich, A.A. Pedagogy of high school. Kyiv: Logos, 2006. 215 p. 7. Nagaev V.M. Teaching methods in higher education. Kyiv: Center for Educational Literature, 2007. 232 p. 8. Fundamentals of methodology and organization of scientific research: Education. manual for applicants, cadets, graduate students and adjuncts / edited by A. E. Konverskyi. Kyiv: Center for Educational Literature, 2010. 352 p. 9. Program of industrial (scientific and pedagogical) practice for postgraduate students of specialty 016 – Special education / Incl. Pushchyna I.V., Babii I.M., Kemkina V.I., Ivakhnenko A.A. – Zaporizhzhia: ZNTU, 2017. – 17 p. 10. Shishkina E.K., Nosyrev O.O. Methodology of scientific research: teaching. manual Kharkiv: Disa Plus Publishing House, 2014. 200 p. 11. Pedagogical practice of a graduate student: recommendations for passing [Electronic resource]: teaching. manual for PhD degree holders, majors 121 Software Engineering and 122 Computer Science / KPI named after Igor Sikorskyi; editor: N.M. Ausheva, I.V. Szeged, S.I. Shapovalova, V. Ya. Yurchyshyn - Electronic text data (1 file: 62.6 Kbytes). – Kyiv: KPI named after Igor Sikorskyi, 2020. – 36 p 12. https://dl.tntu.edu.ua/index.php Discipline "Practice", ID: 2003.
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали кафедри комп’ютерних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Praktika_NP_PhD_2023.pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора