Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42993
Назва: Вплив поведінкового підштовхування (наджингу) на культуру споживання для сталого розвитку
Автори: Маркович, Ірина
Бібліографічний опис: Маркович І.Б. Вплив поведінкового підштовхування (наджингу) на культуру споживання для сталого розвитку. Економічний форум. Том 1 № 4 (2023). URL: http://e-forum.lntu.edu.ua/index.php/ekonomichnyy_forum/issue/view/42/61
Дата публікації: 2023
Дата внесення: 10-гру-2023
Країна (код): UA
Діапазон сторінок: 32-37
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42993
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
42-71-PB.pdf439,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора