Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42990

Назва: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції : "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі"
Бібліографічний опис: Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет- конференції. – Тернопіль, ТНТУ, 2023. – 149 c.
Конференція/захід: ІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет- конференція : "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі"
Журнал/збірник: Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції : "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі"
Дата публікації: 30-лис-2023
Дата внесення: 8-гру-2023
Видавництво: Видавництво Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Кількість сторінок: 150
Короткий огляд (реферат): У тезах висвітлено результати наукових досліджень з наукових секцій: 1. Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами. 2. Діджитал-маркетинг і стратегічні орієнтири бізнесу 3. Маркетингові комунікації та реклама в умовах цифрової трансформації бізнесу 4. Інноваційні логістичні технології на підприємствах транспорту і промисловості
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42990
Тип вмісту: Proceedings Book
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnyk_2021_COVER.jpg433,06 kBJPEGПереглянути/відкрити
Zbirnyk_2021.pdf1,51 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
konf2023.pdf679,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.