Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42873
Teitl: Тенденції розвитку маркетингового менеджменту як інструменту посилення конкурентних позицій організації
Teitlau Eraill: Trends in the development of marketing management as a tool for strengthening the competitive position of the organization
Awduron: Балик, Тетяна Андріївна
Bibliographic description (Ukraine): Юрик Н., Балик Т. Тенденції розвитку маркетингового менеджменту як інструменту посилення конкурентних позицій організації. Матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 03 листопада 2023 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2023. С.7-8.
Conference/Event: XI Міжнародна науково-практична конференція «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»
Dyddiad Cyhoeddi: 3-Nov-2023
Submitted date: 28-Sep-2023
Date of entry: 26-Nov-2023
Cyhoeddwr: ФОП Паляниця В.А
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Юрик, Наталія Євгенівна
UDC: 330:336:338
BBK: 65
Page range: 7-8
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42873
Copyright owner: "© Балик Теятяна Андріївна, 2023"
"© Юрик Наталія Євгенівна, 2023"
References (Ukraine): Прядко А.Г. (2020) Місце маркетингового менеджменту в системі управління підприємством. Молодіжна наукова ліга. Сучасний стан та перспективи розвитку науки. Том 1. С. 77-79.
Content type: Proceedings Book
Ymddengys yng Nghasgliadau:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
2023_11_Збірник ХI конф..pdf3,19 MBAdobe PDFGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.

Offer Gweinyddol