Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42450
Назва: Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії
Інші назви: Current trends and perspectives in the restaurant industry
Автори: Стойко, Ігор
Шерстюк, Роман
Stoyko, Igor
Sherstiuk, Roman
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University 56 Ruska str., 46001, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії. Соціально- економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66-78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf
Bibliographic description: Stoyko, I. & Sherstiuk, R. (2023) Current trends and perspectives in the restaurant industry. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 28, no. 1, pp. 66-78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf
Журнал/збірник: Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"
Випуск/№ : 1(28)
Дата публікації: чер-2023
Дата подання: кві-2023
Дата внесення: 2-сер-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3013-0346
https://orcid.org/0000-0001-6253-9421
DOI: https://doi.org/10.33108/sepd2023.01.066
УДК: 658.64
JEL: L23
M21
Теми: ресторанна індустрія
ресторанний бізнес
клієнт
технології
тенденції
restaurant industry
restaurant business
client
technologies
trends
Кількість сторінок: 13
Діапазон сторінок: 66-78
Початкова сторінка: 66
Кінцева сторінка: 78
Короткий огляд (реферат): Глобалізація глибоко впливає на структури багатьох сфер з усіма її вимірами. Тому різні прогресивні тренди впливають на сучасні тенденції нашого життя. Поточні та майбутні тенденції розглянуто за такими факторами, як надзвичайні ситуації (пандемія тощо), технології (індустрія 4.0), явище сталого розвитку (екологічно чисті практики тощо). У цьому контексті ресторанний бізнес, який є однією зі складових туристичної індустрії, привертає увагу своїми новими тенденціями. Доведено, що сучасний ресторанний бізнес вимагає впровадження різноманітних аспектів стійкості, інновацій і нових підходів у спілкуванні зі споживачами, а також впровадження нових ресторанних трендів. Сучасні тенденції у ресторанній індустрії свідчать про те, що власники знаходять інноваційні способи покращити враження гостей у закладі та за його межами, незалежно від того, чи вони є власниками ресторану швидкого харчування, чи ресторану із повним набором послуг. Уподобання споживачів у харчуванні та економічні умови вказують на головні ресторанні тенденції та стратегії, які залишаються незмінними. Встановлено, що, незалежно від того, чи йдеться про впровадження стратегії безконтактної оплати, експериментування з онлайн-замовленням чи використання автоматизації для боротьби з нестачею робочої сили, ресторани знаходять творчі способи побудови значущих стосунків зі своїм персоналом і клієнтами. Для виявлення стратегій, які сформують ресторанну індустрію у 2023 та наступні роки, здійснено та проаналізовано пошукові інтернет-дослідження і прогнозування провідних рестораторів. Під час даного дослідження цілісно оцінено тенденції та прогнози в ресторанній індустрії і сформульовано пропозиції відповідним зацікавленим сторонам.
Globalization has a profound effect on the structures of many spheres with all its dimensions. Therefore, various progressive trends affect the modern trends of our life. Current and future trends are considered by such factors as emergency situations (pandemic, etc.), technology (Industry 4.0, etc.), the phenomenon of sustainable development (environmentally friendly practices, etc.). In this context, the restaurant business, which is one of the components of the tourism industry, attracts attention with its new trends. It is proven that the modern restaurant business requires the implementation of various aspects of sustainability, innovation and new approaches in communication with consumers, as well as the implementation of new restaurant trends. The restaurant industry trends testify that owners are finding innovative ways to improve the guest experience inside and outside the establishment, whether they are running a fast-food or a full-service restaurant. founding or researching an entirely new concept. Consumer food preferences and economic conditions indicate major restaurant trends and strategies that remain unchanged. It is found that whether restaurant business implements a contactless payment strategy, experiments with online ordering, or uses automation to combat labor shortages, restaurants are finding creative ways to build meaningful relationships with their staff and customers. To identify the strategies that will shape the restaurant industry in 2023 and beyond, Internet search research and forecasting of leading restaurateurs is carried out and analyzed. During this research the trends and forecasts in the restaurant industry are holistically assessed and suggestions to relevant stakeholders are offered.
Спонсорська підтримка: The authors received no direct funding for this research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42450
ISSN: 2223-3822
Власник авторського права: Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf
DOI: 10.26677/TR1010.2020.394.
DOI: 10.1080/19761597.2020.1822748.
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/19761597.2020.1822748
https://doi.org/10.3390/su14073798
https://news.finance.ua/ua/v-ukraini-z-pochatku-viyny-zakrylosya-blyz-ko-7000-restoraniv-ta-kafe-asociaciya
http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22siiipp.pdf
http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdf
https://www.linkedin.com/company/green-restaurant-association
Перелік літератури: 1. Ülker CAN. A Conceptual Assessment of Current Trends in the Restaurant Industry Accompanied with Future Forecasts. Journal of New Tourism Trends (JOINNTT). 2021. 2(2), 209-219.
2. Çerkez, M. and Kızıldemir, Ö. (2020). Use of artificial intelligence in food and beverage business. Journal of Turkish Tourism Research, 4(2), 1264-1278. DOI: 10.26677/TR1010.2020.394.
3. Leung, R. and Loo, P. T. Co-creating interactive dining experiences via interconnected and interoperable smart technology, Asian Journal of Technology Innovation, 2020. DOI: 10.1080/19761597.2020.1822748. https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/19761597.2020.1822748
4. Codruța Adina Băltescu, Nicoleta Andreea Neacșu. Sustainable Development Practices of Restaurants in Romania and Changes during the COVID-19 Pandemic. Sustainability 2022, 14(7), 3798; https://doi.org/10.3390/su14073798
5. Насонова О. В Україні з початку війни закрилося близько 7000 ресторанів та кафе – асоціація. Finance.ua. https://news.finance.ua/ua/v-ukraini-z-pochatku-viyny-zakrylosya-blyz-ko-7000-restoraniv-ta-kafe-asociaciya
6. Шерстюк Р., Стойко І., Долубовська О. Соціальна відповідальність бізнесу в Україні у воєнний і післявоєнний період. Соціально- економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 2 (27). С. 93-106. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22siiipp.pdf
7. Шерстюк Р., Стойко І., Паляниця В. Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерство. Соціально- економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1(26). С. 37-45. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdf
8. Lincedin. Green Restaurant Association. https://www.linkedin.com/company/green-restaurant-association
9. Principato, L.; Pratesi, C. A.; Secondi, L. Towards Zero Waste: An Exploratory Study on Restaurant managers. Int. J. Hosp. Manag. 2018, 74, 130–137. [Google Scholar].
References: 1. Ülker CAN. A Conceptual Assessment of Current Trends in the Restaurant Industry Accompanied with Future Forecasts (2021). Journal of New Tourism Trends (JOINNTT) 2(2), 209-219.
2. Çerkez, M. and Kızıldemir, Ö. (2020). Use of artificial intelligence in food and beverage business. Journal of Turkish Tourism Research, 4(2), 1264-1278. DOI: 10.26677/TR1010.2020.394.
3. Leung, R. and Loo, P. T. (2020): Co-creating interactive dining experiences via interconnected and interoperable smart technology, Asian Journal of Technology Innovation, DOI: 10.1080/19761597.2020.1822748. https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/19761597.2020.1822748
4. Codruța Adina Băltescu, Nicoleta Andreea Neacșu (2022) Sustainable Development Practices of Restaurants in Romania and Changes during the COVID-19 Pandemic. Sustainability, 14(7), 3798. https://doi.org/10.3390/su14073798.
5. Nasonova O. V. V Ukraini z pochatku viiny zakrylosia blyzko 7000 restoraniv ta kafe – asotsiatsiia [About 7,000 restaurants and cafes have closed in Ukraine since the beginning of the war – association]. Finance.ua. https://news.finance.ua/ua/v-ukraini-z-pochatku-viyny-zakrylosya-blyz-ko-7000-restoraniv-ta-kafe-asociaciya
6. Stoyko, I., Sherstiuk, R. & Dolubovska, O. (2022) Sotsialna vidpovidalnist biznesu v Ukraini u voiennyi i pisliavoiennyi period. [Corporate social responsibility in Ukraine during the war and post-war periods]. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 27, no. 2, pp. 93-106. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22siiipp.pdf
7. Sherstiuk, R., Stoyko, I. & Palyanytsya, V. (2022) Orhanizatsiina kultura upravlinnia: adkhokratiia, kompetentnist i liderstvo [Organizational culture of management: adhocracy, competence and leadership]. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 26, no. 1, pp. 37-45. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdf
8. Lincedin. Green Restaurant Association. https://www.linkedin.com/company/green-restaurant-association
9. Principato, L.; Pratesi, C. A.; Secondi, L. (2018) Towards Zero Waste: An Exploratory Study on Restaurant managers. Int. J. Hosp. Manag. 74, 130–137. [Google Scholar].
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2023, Випуск 1(28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23siiuri.pdfСУЧАСНІ ТРЕНДИ І ПЕРСПЕКТИВИ У РЕСТОРАННІЙ ІНДУСТРІЇ874,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.