Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42404
Назва: Розробка браузерної гри Who Am I з використанням технології Java Spring Boot
Інші назви: Development of the Who Am I browser game using Java Spring Boot technology
Автори: Гриців, Олег Миколайович
Hrytsiv, Oleg Mykolayovych
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Гриців О. М. Розробка браузерної гри Who Am I з використанням технології Java Spring Boot : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр за спеціальністю „121 — інженерія програмного забезпечення“ / Олег Миколайович Гриців. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 51 с.
Дата публікації: чер-2023
Дата внесення: 26-лип-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Стоянов, Юрій Миколайович
Члени комітету: Никитюк, В'ячеслав В'ячеславович
УДК: 004.422.8
Теми: 121
інженерія програмного забезпечення
браузерна гра
Java
Spring Boot
Кількість сторінок: 51
Короткий огляд (реферат): У процесі розробки браузерної гри "Who Am I" з використанням технології Java Spring Boot, була проведена детальна робота над моделлю предметної області. Були розглянуті наступні основні аспекти гри: 1. Правила гри: Було розроблено та описано правила гри "Who Am I", які визначають механіку та цілі гри. Це включає процес вибору персонажів, проведення раундів, задавання запитань та вгадування персонажів. 2. Зв'язки між гравцями та системою: Було визначено, як гравці взаємодіють з грою та системою. Це включає взаємодію гравців під час запитань та відповідей, а також спілкування з системою для контролю гри та відстеження прогресу. 3. Механіка гри: Були розглянуті різні аспекти механіки гри, такі як раунди, лічильники часу та можливості отримання підказок. Ці елементи геймплею додають цікавість та виклик грі, стимулюючи гравців до стратегічного мислення та співпраці. Результатом цієї роботи є веб-сайт, на якому гравці можуть насолоджуватись грою "Who Am I". Практичне значення цієї роботи полягає в тому, що вона надає можливість гравцям весело провести час, спілкуючись та взаємодіючи з іншими гравцями у цій захоплюючій грі.
In the process of developing the browser game "Who Am I" using Java Spring Boot technology, detailed work was carried out on the development of the domain model. The following key aspects of the game were considered: 1. Game rules: The rules of the "Who Am I" game were developed and described, defining the mechanics and objectives of the game. This includes the process of selecting characters, conducting rounds, asking questions, and guessing characters. 2. Player-system interactions: The interactions between players and the game system were defined. This includes the player's interaction during questions and answers, as well as communication with the system for game control and progress tracking. 3. Game mechanics: Various aspects of game mechanics were explored, such as rounds, timers, and the possibility of obtaining hints. These gameplay elements add interest and challenge to the game, encouraging players to think strategically and cooperate. The outcome of this work is a website where players can enjoy the game "Who Am I". The practical significance of this work lies in providing players with an enjoyable experience, allowing them to have fun while interacting and communicating with other players in this captivating game.
Зміст: РЕФЕРАТ ...4 ANNOTATION ...5 Вступ ...7 1. Огляд предметної області ...8 1.1. Огляд конкурентів ...8 1.2. Обґрунтування вибору напрямку розробки ...9 2. Проєктування браузерної гри ...10 2.1. Розробка моделі предметної області ...10 2.2. Розробка бізнес моделі ...12 2.3. Проєктування архітектури ...14 3. Конструювання браузерної гри ...18 3.1. Розробка ключових класів ...18 3.2. Розробка GUI ...23 3.3. Тестування програмного забезпечення та оцінка якості ...30 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці ...31 4.1. Характеристика життєдіяльності людини у системі “людина – машина – середовище існування” ...31 4.2. Вимоги безпеки до робочих місць для виконання робіт ...32 Висновки ...36 Перелік посилань ...37 Додаток А ...38 Додаток Б ...53
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42404
Власник авторського права: © Гриців Олег Миколайович, 2023
Перелік літератури: Про Компанію CGE Digital. [Електронний ресурс] URL: https://czechgames.com/en/about-us/
Документація Spring [Електронний ресурс] 2. Boot. https://spring.io/projects/spring-boot
Основні правила 3. гри. https://gameonfamily.com/who-am-i-game/
Про тестування. [Електронний ресурс] https://www.zaptest.com/uk/ручне-тестування-що-це-таке-типи-проц
Закон України “Основи законодавства України про охорону здоров'я”. [Електронний ресурс] URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2801-12#
Безпека життєдіяльності – Березюк О. В., Лемешев М. С, 90 с.
НПАОП 0.00-7.15-18 "Про затвердження вимог щодо безпеки та захисту здоров'я працівників під час роботи з екранними пристроями". [Електронний ресурс] URL: https://zakon.rada.gov.ua/go/z0508-18
НПАОП 0.00-1.28-10 "Правила охорони праці під час експлуатації електронно-обчислювальних машин". [Електронний ресурс] URL: http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=27405
ДСанПІН 3.3.2.007-98 "Вимоги до організації роботи з візуальними дисплейними терміналами електронно-обчислювальних машин". [Електронний ресурс] URL: https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0007282-98
Правила безпечної роботи на комп'ютері [Електронний ресурс] URL: https://pedcollege.kiev.ua/index.php/77-robota-koledzhu/okhorona-pratsi/589- pravyla-bezpechnoi-roboty-na-kompiuteri.
В. Ц. Жидецький, В. С. Джигирей, О. В. Мельников. Основи охорони праці. — Вид. 2-е, стериотипне. — Львів: Афіша, 2000., 24 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Grytsiv_2023.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора