Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41924
Назва: Організація товароруху на підприємстві, на прикладі ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат»
Інші назви: Goods movement organization at an (LLC "Ternopil meat processing plant" as a case study)
Автори: Крисоватий, Богдан Русланович
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Крисоватий Б. Р. Організація товароруху на підприємстві, на прикладі ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 "Менеджмент" / Б. Р. Крисоватий. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 69 с.
Bibliographic description: Bohdan KRYSOVATY – Goods movement organization at an (LLC "Ternopil meat processing plant" as a case study). Bachelor's qualification work in specialty 073 "Management". B.R. Krysovaty - Ternopil. TNTU 2023 -69 p.
Дата публікації: чер-2023
Дата подання: чер-2023
Дата внесення: 27-чер-2023
Видавництво: ТНТУ імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний унверситет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Члени комітету: Стойко, Ігор Іванович
УДК: 339.138
Теми: маркетинг
постачання
товарорух
аналіз товароруху
управління постачанням
товар
marketing
supply
goods movement
analysis of goods movement
supply management
goods
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження –є теоретичне та практичне обґрунтування ефективності товароруху, процес організації та управління постачання підприємства . Об’єкт дослідження – організація товароруху на підприємстві. Метою роботи: Метою написання кваліфікаційної роботи є організація товароруху на підприємстві на прикладі ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» та виявлення впливу різних факторів і умов на ефективність логістики постачання, а також пошук шляхів вирішення проблеми. Методи дослідження: статистичний, математичний, експертний, табличний, графічний, узагальнення, опитування.
The subject of the study is the theoretical and practical substantiation of the efficiency of goods movement, the process of organizing and managing the company's supply. The object of the study is organization of goods movement at the enterprise. The purpose of the work is the organization of goods movement at the enterprise using the example of Ternopil Meat Processing Plant LLC and identifying the influence of various factors and conditions on the efficiency of supply logistics, as well as finding ways to solve the problem. Research methods: statistical, mathematical, expert, tabular, graphic, generalization, survey.
Опис: У роботі сформульовано і вирішено наступні завдання такі як розкриття теоретичних аспектів ефективності товароруху постачання; визначено сутність, специфіку і проблеми управління постачання підприємств на сучасному етапі; проведено аналіз діяльності підприємства і проведена оцінка ефективності організації постачання на підприємстві ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат»; а також показано як на практиці можна використати АВС – метод для опису товарно - матеріальних цінностей.
Зміст: ЗМІСТ АНОТАЦІЯ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ТОВАРНОГО ПОСТАЧАННЯ ТА ЙОГО РОЛЬ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ 1.1 Суть, завдання та функції товарного руху Організація управління товароруху, її концепції та механізми його функціонування РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТОВАРОРУХУ НА ПІДПРИЄМСТВІ ТОВ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ» 2.1 Аналіз ринку м’ясної продукції і загальна характеристика діяльності підприємства ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» 2.2 Напрямки роботи товароруху на підприємстві ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» РОЗДІЛ 3 ОРГАНІЗАЦІЙНІ ТА ЕКОНОМІЧНІ НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ТОВАРОРУХУ НА ТЕРНОПІЛЬСЬКОМУ М’ЯСОКОМБІНАТІ 3.1 Шляхи покращення збуту продукції на підприємстві за рахунок відкриття торгової точки «М’ясник Х” 3.2 Вдосконалення процесу товароруху на досліджуваному підприємстві РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Методи очищення повітря в цеху, на дільниці цеху від шкідливих виділень ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» 4.2 Охорона праці на ТОВ «Тернопільський м’ясокомбінат» ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41924
Власник авторського права: Крисоватий Богдан Русланович, 2023
Перелік літератури: Андрєєва Н. М. Товарна інноваційна політика: [навчальний посібник] Н. М. Андрєєва, О. В. Рулінська; Одес. нац. екон. ун-т. Одеса: Квітень, 2015. 279 c.
Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Маркетинг підприємства Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. К.: Центр учбової літератури, 2019. 612 с.
Буднікевич І.М. Маркетинг у галузях і сферах діяльності І.М. Буднікевич. К: ЦУЛ, 2017. 536 с.
Громова О. Є. Сутнiсть впливу ситуацiйних факторiв на поведiнку споживачiв О. Є. Громова, А. І. Габрид, О. М. Ланова Економіка. Фінанси. Право. 2019. No 12. С. 19-22.
Інноваційне підприємництво: креативність, комерціалізація, екосистема: навч. посіб. для вищих навч. закладів Авт. кол.: Ю. М.Бажал, І. В. Бакушевич, У. Венесаар ін. за ред. д-ра екон. наук проф. Ю. М. Бажала. К.: Унів. вид-во ПУЛЬСАРИ, 2015. 278 с.
Ілляшенко С.М. Маркетингова товарна політика С.М.Ілляшенко. Суми: Університетська книга, 2016. 234 с.
Ілляшенко С.М., Г.О. Пересадько. Маркетингова товарна політика промислового підприємства. Управління стратегіями диверсифікації С.М. Ілляшенко, Г.О. Пересадько. Суми: Університетська книга, 2015. 328 с.
Ілляшенко С. М. Інноваційний менеджмент: підручник Ілляшенко С. М. Суми: ВТД Університетська книга, 2010. 334 с.
Ілляшенко С.М. Маркетингова товарна політика: підручник. Суми: Університетська книга, 2005. 234 с.: іл.
Ілляшенко С.М., Пересадько Г.О. Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації: монографія За заг. ред. д.е.н., проф. С.М. Ілляшенка. Суми: Університетська книга, 2009. 328 с.
Єпіфанова І. Ю. Інноваційний потенціал підприємства: сутність, складові та фактори впливу Єпіфанова І. Ю., Гладка Д. О. Економіка та суспільство. 2018. No14. С. 354-360. URL: http:economyandsociety.in.ua
Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст Карпенко Н.В. К.: Центр учбової літератури, 2019. 252 с.
. Маркетингова товарна політика: підручник Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 360 с.
Окландер М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика: підручник. М.А. Окландер, М.В. Кірносова К.: Центр учбової літератури, 2017. 200 с.
Окландер М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика: підручник. М.А. Окландер, М.В. Кірносова К.: Центр учбової літератури, 2020. 246 с.
Окландер М.А., Чукурна О.П. Маркетингова цінова політика М.А. Окландер, О.П. Чукурна. К.: Центр учбової літератури, 2020. 284 с.
Сенишин О.С., Кривешко О. В.Маркетинг: навч. посібник О.С. Сенишин., О.В. Кривешко Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347с.
Череп О.Г. Маркетинг. Навчальний посібник О.Г.Череп. К.: Кондор, 2021. 728 с.
Зяйлик М., Горин Р. Підвищення ролі логістичних послуг в Україні. Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу: Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка, 18 листопада 2022 р., Тернопіль, С. 44. URL: http://surl.li/epwch
Зяйлик М., Труфанова Ю., Горин Р. Формування логістичних стратегій промислових підприємств. Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства: тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів, 6-7 грудня 2022 р., Тернопіль. С. 112-113. http://surl.li/epwde
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_КРИСОВАТИЙ.pdf888,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка Крисоватий.pdf237,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора