Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41904
Назва: Розвиток онлайнового маркетингу торговельного підприємства, на прикладі магазину № 121 ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД»
Інші назви: Online marketing management of a trading company (Shop №121 of LLC “FOZZI-FOOD” as a case study)
Автори: Діанова, Катерина Михайлівна
Dianova, Kateryna
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Діанова К. М. Розвиток онлайнового маркетингу торговельного підприємства, на прикладі магазину № 121 ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД» : кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 "Менеджмент" / К. М. Діанова. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 69 с.
Bibliographic description: Dianova K.M. Online marketing management of a trading company (Shop №121 of LLC “FOZZI-FOOD” as a case study): bachelor degree thesis on speciality 073 "Management". Ternopil, 2023. 69 p.
Дата публікації: 27-чер-2023
Дата подання: 9-чер-2023
Дата внесення: 27-чер-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Сороківська, Олена Анатоліївна
Члени комітету: Островська, Галина Йосипівна
УДК: 339.138
Теми: успішна система менеджменту
онлайновий маркетинг
конкурентоспроможність
асортимент
реклама
successful business system
competitiveness
online marketing
assortment, advertising
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження - процес побудови успішної системи онлайнового маркетингу. Об'єкт дослідження - магазин №121 Товариства з обмеженою відповідальністю «Фоззі-Фуд». Метою роботи є дослідження особливостей розробки онлайнового маркетингу на прикладі магазину №121 ТОВ “Фоззі-Фуд”. Методи дослідження – табличний, графічний, узагальнення, статистичні дослідження. Розроблено проектні пропозиції щодо впровадження забезпечення розвитку підприємства шляхом розробки системи онлайнового маркетингу.
The subject of the study is the process of building a successful online marketing system. The object of the research is Shop №121 of LLC “Fozzi-Food”. The purpose of the work is to investigate the peculiarities of the development of online marketing. Research methods - tabular, graphic, generalization, statistical research. Project proposals for the implementation of ensuring the development of the enterprise through the development of an online marketing system have been developed.
Опис: У першому розділі роботи досліджено теоретичні засади побудови системи онлайнового маркетингу торговельного підприємства. Зокрема досліджено онлайновий маркетинг як важливий інструмент успіху торговельних компаній, виокремлено європейський та світовий досвід побудови успішної системи онлайнового маркетингу. Другий розділ присвячено проведенню аналізу діючої системи онлайн-маркетингу торговельної мережі «Сільпо», проведено загальну характеристику магазину №121, досліджено його організаційну структуру та особливості комунікацій із клієнтами. У третьому розділі розроблено проектні пропозиції щодо вдосконалення онлайнового маркетингу магазину №121 ТОВ «ФОЗЗІ-ФУД». Зокрема обґрунтовано доцільність впровадження посади менеджера із соціальних мереж, розроблено стратегію вхідного цифрового маркетингу. Четвертий розділ присвячено питанням безпеки життєдіяльності та основ охорони праці.
Зміст: Вступ. Розділ 1. Теоретичні засади побудови системи онлайнового маркетингу торговельного підприємства. 1.1 Онлайновий маркетинг як запорука успіху сучасного бізнесу. 1.2 Європейський та світовий досвід побудови успішної системи онлайнового маркетингу. Розділ 2. Аналіз особливостей надання торгівельних послуг магазину №121 ТОВ «Фоззі-Фуд». 2.1 Загальна характеристика магазину № 121 ТОВ «Фоззі-Фуд». 2.2 Аналіз діючої системи онлайн маркетингу торгівельної мережі «Сільпо». Розділ 3. Удосконалення онлайнового маркетингу магазину №121 ТОВ «Фоззі-Фуд». 3.1 Впровадження посади менеджера із соціальних мереж у діяльність торгівельного підприємства. 3.2 Розроблення стратегії вхідного цифрового маркетингу магазину №121 ТОВ «Фоззі-Фуд». Розділ 4. Безпека життєдіяльності, охорона праці. 4.1 Безпека життєдіяльності. Надзвичайні ситуації екологічного характеру. 4.2 Основи охорони праці. Проведення інструктажів з охорони праці. Висновки. Бібліографія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41904
Власник авторського права: "©Діанова Катерина Михайлівна, 2023"
Перелік літератури: 1. Каніщенко О. Л. Міжнародні аспекти маркетингової діяльності. Промисловий маркетинг: Теорія та господарські ситуації / під ред. А. О. Старостіної. К.: Вид-во «Іван Федоров», 2018. С. 261–292.
2. Сороківська О.А., Машлій Г.Б., Зяйлик М.Ф. Стан та тенденції розвитку біржової торгівлі на сучасному етапі. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Випуск 2 (27). С. 72 – 84. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22mhbnse.pdf
3. Благун І. С. Концептуальні засади формування конкурентної стратегії підприємства. Регіональна бізнес-економіка та управління. 2019. № 3 (15). С. 3–11.
4. Щербак В. Г. Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства: монографія. Харків: Вид. ХНЕУ, 2022. 240 с.
5. Сороківська О.А., Потюк В.М. Вплив виконання Угоди СОТ зі спрощення процедур торгівлі на здійснення зовнішньоекономічної діяльності вітчизняних підприємств. Проблеми публічного управління та адміністрування на регіональному рівні: Матеріали І Міжрегіональної науково-практичної конференції, 21 травня 2019 року, м. Тернопіль. С. 27-29. URL: http://surl.li/epiwy
6. Сутність та визначення поняття економічного розвитку підприємства. Вісник Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського. Вип.14. 2016. С.541-544 URL: http://global-national.in.ua/archive/14-2016/110.pdf
7. Занора В. Розвиток підприємства: сутність, форми, види. Галицький економічний вісник. Вип. 6 (61). 2019. С. 69-78. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/pdf/61/768.pdf
8. С.М. Василига. Поняття стратегії розвитку підприємства. Економіка та держава. Вип. 1. 2020. С. 121-125. URL: 10.32702/2306-6806.2020.1.121
9. Економічний розвиток. Урядовий портал. Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України.URL: http://surl.li/hujlk
10. Андрійчук В. Економіка підприємств агропромислового комплексу. URL: http://surl.li/hujmc
11. Луциків І.В, Кісєльова І.О. Роль і ефективність торговельної діяльності в ринкових умовах. Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу: Матеріали X всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Чумаченка, 18 листопада 2022 року, Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, 2022. С. 135-137. URL: http://surl.li/imapa
12. Грищенко О.Ф. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2022. № 4. С. 86 – 98.
13. Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування Інтернет-технологій у маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2021. № 4. Т. ІІ. С. 64 – 74.
14. Швиденко О.М. Особливості застосування Інтернет-маркетингу в сільському господарстві США. Агроінком. 2020. № 4 – 6. С. 11 – 14.
15. Присакар І. І. Інтернет-маркетинг як сучасна платформа для розвитку бізнесу. Маркетингові технології. 2021. №2. С. 336-337.
16. Основи охорони праці : підручник / М.С. Одаренко, А.М. Одаренко, В.І. Степанов, Я.М. Черненко. Х.: Стиль-Видав., 2017. 334 с.
17. Основи охорони праці: підручник / К.Н. Ткачук, М.О. Халімовський, В.В. Запарний та ін. К.: Основи, 2006. 448 с.
18. Безпека життєдіяльності [текст] : підручник. / [О. І. Запорожець, Б. Д. Халмурадов, В. І. Применко та ін.]. К. : «Центр учбової літератури», 2013. 448 с.
19. Безпека життєдіяльності /Є.П. Желібо, Н. М. Заверуха, В.В. Зацарний. За ред. Є.П. Желібо: Навч. посібник. Львів: Новий Світ: 2000, 2001. 320 с.
20. Кінець світу близько. Про стихійні лиха та їх вплив на суспільство [текст] : книга. / [Генрик Свенсен]. К.: Ніка Центр, 2014. 108 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Діанова.pdfКваліфікаційна робота бакалавра1,39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Діанова.pdfАвторська довідка226,07 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора