Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41887
Назва: Управління інноваційною діяльністю в організації, на прикладі ТОВ «Нова пошта»
Інші назви: Management of innovative activities in the organization, on the example of Nova Poshta LLC
Автори: Гурман, Денис Павлович
Gurman, Denys
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Гурман Д. П. Управління інноваційною діяльністю в організації, на прикладі ТОВ «Нова пошта»: кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 073 "Менеджмент" / Д. П. Гурман. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 61 с.
Bibliographic description: Gurman D. Management of innovative activities in the organization, on the example of Nova Poshta LLC: bachelor degree thesis on speciality 073 "Management". Ternopil: TNTU, 2023. 61 p.
Дата публікації: 26-чер-2023
Дата подання: 8-чер-2023
Дата внесення: 26-чер-2023
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Гарматюк, Оксана Олегівна
Garmatiuk, Oksana
Члени комітету: Малюта, Людмила Ярославівна
Maliuta, Liudmyla
УДК: 658:005.342
Теми: управління інноваціями
інноваційна діяльність
стратегія інноваційного розвитку
організаційні зміни
конкурентоспроможність
інноваційна комунікація
innovation management
innovation activity
innovation development strategy
organizational changes
competitiveness
innovation communication
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження – сукупність теоретико-методологічних та практичних положень щодо удосконалення інноваційної діяльності в організації. Об'єкт дослідження – процес управління інноваційною діяльністю в організації. Метою роботи є розроблення практичних рекомендацій щодо формування та удосконалення інноваційної діяльності в організації. Методи дослідження - аналізу, спостереження, опитування, економіко-статистичні, математичні, експертні, графічні, табличні. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблеми забезпечення ефективного управління інноваційною діяльністю в організації.
The subject of the study is a set of theoretical, methodological and practical provisions regarding the improvement of innovative activities in the organization. The object of research is the process of managing innovative activities in the organization. The purpose of the work is to develop practical recommendations for the formation and improvement of innovative activities in the organization. Research methods - analysis, observation, survey, economic-statistical, mathematical, expert, graphical, tabular. Practical significance of the work. The results of the conducted research provide the basis for further investigations and practical resolution of the problem of ensuring effective management of innovation activity in the organization.
Опис: У сучасному світі, успіх економічного розвитку країни залежить не тільки від наявності природних і інших ресурсів, але й від здатності суб'єктів господарювання даної країни до інноваційного впровадження нових ідей. Значення інновацій для розвитку організації (підприємства) є великим і багатогранним. Інновації відіграють ключову роль у забезпеченні конкурентоспроможності, стійкого розвитку і успіху організації у сучасному швидкозмінному світі. Також вони дають організації перевагу перед конкурентами. Впровадження нових технологій, покращення процесів і збільшення ефективності дозволяють займати сильну позицію на ринку. Мережа «Нової пошти» складається з більше ніж 6000 відділень у більш ніж 318 населених пунктах країни. Команда ТОВ «Нова пошта» завжди працює над покращенням послуг, орієнтується на найкращі світові практики у сфері логістики та працює за всіма встановленими законодавством нормами. Компанія доставляє посилки за такими форматами: «Склад - Склад», «Склад - Двері», «Двері - Склад», «Двері - Склад». ТОВ "Нова Пошта" виступає яскравим прикладом компаній, які прагнуть досягти результатів, що перевершують провідні зарубіжні компанії. Основною метою інноваційної діяльності компанії є досягнення прибутковості та створення конкурентної переваги на ринку. Це досягається шляхом високоякісного задоволення потреб існуючих та потенційних споживачів, а також шляхом створення нових можливостей через впровадження інноваційних рішень. Застосування новітніх технологій дозволяє «Новій Пошті» надати новітні послуги, такі як доставка товарів і вантажів з онлайн-магазинів, збереження посилок на деякий період часу, повернення товару і різноманітні види упаковки вантажу.
Зміст: ВСТУП. РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ. 1.1 Поняття та сутність інноваційного менеджменту. 1.2 Значення інновацій для розвитку підприємства. 1.3 Організаційні засади управління розвитком інноваційної культури підприємства. РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «НОВА ПОШТА». 2.1 Оцінка фінансово-господарської діяльності ТОВ «Нова пошта». 2.2 Інноваційна складова економічної діяльності компанії «Нова пошта». 2.3 Вплив інноваційної політики ТОВ «Нова пошта» на розвиток економіки в Україні. РОЗДІЛ 3 РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «НОВА ПОШТА». 3.1 Шляхи удосконалення інноваційної діяльності компанії «Нова пошта». 3.2 Оптимізація інноваційних засад розвитку ТОВ «Нова пошта». 3.3 Забезпечення інноваційної політики ТОВ «Нова пошта» в сучасних умовах. РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОХОРОНА ПРАЦІ. 4.1 Менеджмент безпеки. 4.2 Загальні вимоги безпеки з охорони праці для користувачів ПК. ВИСНОВКИ. БІБЛІОГРАФІЯ. ДОДАТКИ.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41887
Власник авторського права: © Гурман Денис Павлович, 2023
Перелік літератури: 1. Микитюк П.П. Інноваційний менеджмент. Навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2007. 400 с.
2. Шипуліна Ю.С. Управління формуванням інноваційної культури промислових підприємств: монографія. Суми : ТОВ «Триторія», 2017. 432 с.
3. Ілляшенко С.М., Шипуліна Ю.С. Інноваційна культура та її роль в управлінні стратегіями інноваційного розвитку організацій. NEW ECONOMICS: матеріали Міжнародного наукового форуму «NEW ECONOMICS – 2019» (м. Київ, 14-15 листопада 2019 р.): в 2-х томах. Т. 2; НАН України, Ін-т економіки пром-ті, Київ, 2019. 106-110.
4. Шипулина Ю.С., Ілляшенко Н.С., Ілляшенко С.М. Управління інноваційним розвитком підприємства на основі його інноваційної культури. Інституціональна модель інноваційної економіки: колективна монографія / за ред. Ляшенка В.І. Прокопенко О.В., Омельяненка В.А. НАН України, Ін-т економіки пром-сті, 2019. 97-113.
5. Тофлер Е. Метаморфози влади: Пер. с англ. / Е. Тофлер. М.: ООО "Видавництво АСТ", 2004. 669 с.
6. Офіційний сайт «Нова пошта». URL: https://novaposhta.ua/
7. Звіт зі сталого розвитку компанії «Нова пошта». URL: https://novaposhta.ua/zvit_zi_stalogo_rozvitku_2019
8. Чорна М. В. Оцінка ефективності інноваційної діяльності підприємств : монографія / М. В. Чорна, С. В. Глухова. – Харків : ХДУХТ, 2012. 210 с.
9. Наукова та інноваційна діяльність в Україні : стат. зб. / Держкомстат. Київ. 2018.
10. Відкрито Хмельницький інноваційний термінал Нової пошти. URL: https://kmoblrada.gov.ua/vidkrito-khmelnickiy-innovaciyniy/
11. "Нова Пошта" запустила Харківський інноваційний термінал. URL: https://ua.interfax.com.ua/news/economic/707814.html
12. Директор Нова пошта: Цього року відкриємо 1200 нових відділень і прискоримо автоматизацію процесів. URL: https://rau.ua/novyni/nova-poshta-1200-novyhviddilen/.
13. Писаренко Т. В. Кваша Т. К., Паладченко О. Ф. Визначення інноваційних пріоритетів на основі моніторингу реалізації чинних пріоритетних напрямів в Україні. Економіка розвитку. 2016. № 1 (77)
14. Офіційний сайт компанії Нова Пошта в Україні. URL: https://novaposhta.ua.
15. Арестенко В.В., Арестенко В.В. Перспективні напрями розвитку ринку маркетингових досліджень у системі SOCIAL MEDIA MARKETING / В.В. Арестенко, В.В. Арестенко // Науково-виробничий журнал «Інноваційна економіка». Тернопіль, 2017. №1-2 67. С. 109-113.
16. Сіденко С. В. Інноваційна стратегія України / С. В. Сіденко // Стратегія розвитку України. 2017. №1. С. 3-6.
17. Закон України «Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні» від 08.09.2011, №3715-VI.
18. Безус А.М., Шафранова К.В., Безус П.І. Роль інноваційного розвитку у стійкості підприємства / А.М. Безус, К // Науково-фаховий журнал «Інвестиції: практика та досвід». 2018. №8. С. 22-25.
19. Інноваційний розвиток підприємства: навч.посіб./ Пугач А.М., Демчук Н.І.,Довгаль О.В., Крючко Л.С., Тягло Н.В. ФОП Швець В.М., 2018. 348 с.
20. Управління інноваціями: навч. посібник / О.І. Гуторов, Л.І. Михайлова, І.О. Шарко, С.Г. Турчіна, О.В. Киричок. Вид. 2-ге, доп. – Харків: «Діса плюс», 2016. 266 с.
21. Штангрет А.М., Котляревський Я.В., Караїм М.М. Економічна безпека підприємства в умовах антикризового управління: концептуальне визначення та механізм забезпечення : монографія. Львів : Укр. акад. друкарства, 2012. 288 с.
22. Шведа Н. М. Конспект лекцій з курсу «Стратегічне управління» для студентів спеціальностей 073 «Менеджмент» та 281 «Публічне управління та адміністрування» / Шведа Н.М. Тернопіль: ТНТУ, 2021. 210 с.
23. Svitlana Shpylyk, Iryna Pinyak, Nataliia Shveda. Digital marketing as an innovative control element: development by evolution. Digital economy trends : global challenges, strategy and technologies : monograph / edited by Ghenadie Ciobanu and Olha Pavlykivska. Galaţi : Editura Universitară "Danubius", 2021. P.36-46
24. Юрик Н.Є. Розвиток інноваційного рівня вітчизняних підприємств як одного з елементів антикризового управління. Інноваційна економіка, №7-8, 2017. С. 85-93.URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2017_7-8_13
25. Кужда Т. І. Особливості планування інноваційного розвитку підприємства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2018. Вип. 2 (19). С. 26-36. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/27156
26. Майорова І., Гарматюк, О. Вибір і управління інноваційною стратегією промислового підприємства Соціально- економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 1 (20). С. 78-87. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2019/19mimspp.pdf
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка_Гурман.pdf250,57 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Гурман Денис_робота.pdfКваліфікаційна робота Гурман Д.1,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора