Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41819
Назва: Розробка гри-маски «Збір предметів» у проекції 2D засобами Sрark AR Studio
Інші назви: Development of Mask Game "Collection of Subjects" in the 2D Projection by Means of Spark AR Studio
Автори: Мицканюк, Вікторія Ігорівна
Mytskaniuk, Viktoriia Igorivna
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Мицканюк В. І. Розробка гри-маски «Збір предметів» у проекції 2D засобами Spark AR Studio : кваліфікаційна робота освітнього рівня „Бакалавр“ „122 — комп’ютерні науки“ / В. І. Мицканюк. — Тернопіль : ТНТУ, 2023. — 47 с.
Дата публікації: 22-чер-2023
Дата подання: 8-чер-2023
Дата внесення: 23-чер-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Мацюк, Олександр Васильович
Члени комітету: Тотосько, Олег Васильович
УДК: 004.93
Теми: гра
game
маска
mask
фільтр
filter
опрацювання
element
нейронні мережі
neural networks
інтерфейс
interface
штучний інтелект
artificial intelligence
AR
Короткий огляд (реферат): Розпізнавання образів є однією з фундаментальних проблем теорії інтелектуальних систем. З іншого боку, задача розпізнавання образів має величезне практичне значення. Оскільки практичні аспекти стосуються різних галузей сучасного життя, то спеціалістам напрямків «Комп’ютерні науки» та «Програмна інженерія» потрібно чітко розуміти основи теорії розпізнавання образів. Засвоївши базові поняття даної дисципліни, вони зможуть формулювати найпростіші прикладні задачі, створювати моделі систем розпізнавання та ефективно застосовувати потрібні методи до розв’язування практичних задач. Для виконання даної роботи застосовуватимуться методи збору інформації, аналізу даних, порівняння, аналогії, методи програмування, та методи, які використовуються в економіці. Image recognition is one of the fundamental problems of the theory of intelligent systems. On the other hand, the task of pattern recognition is of great practical importance. Since the practical aspects relate to various branches of modern life, specialists in the areas of "Computer Science" and "Software Engineering" need to clearly understand the basics of pattern recognition theory. Having mastered the basic concepts of this discipline, they will be able to formulate the simplest applied problems, create models of recognition systems and effectively apply the necessary methods to solving practical problems. Methods of information gathering, data analysis, comparison, analogies, programming methods, and methods used in economics will be used to perform this work.
Зміст: ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД ОСНОВНОЇ ПОСТАВЛЕНОЇ ЗАДАЧІ 9 1.1 Загальні поняття про нейронні мережі та їх типи 9 1.2 Навчання штучних нейронних мереж та зв’язок із біологією 10 1.3 Теорія розпізнавання образів 13 1.4 Особливості використання нейронних мереж у системі розпізнавання образів 14 1.5 Фільтри і маски 15 1.6 Інструментальні засоби реалізації проекту 17 РОЗДІЛ 2. СТВОРЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ТА РОЗРОБКА ГРИ-МАСКИ 19 2.1 Графічні елементи для гри 19 2.2 Створення скрипту для прорахунку зібраних елементів 22 2.3 Блок-схема розробленої гри 23 2.4 Структура гри-маски 23 2.5 Інтерфейс та початок створення гри 25 2.6 Розробка фону гри 27 2.7 Створення елементу гри «Ракета» 29 2.8 Створення елементів гри для бонусів та програшу 30 2.9 Підрахунок рахунку та початок і завершення гри 32 2.10 Зникнення елементів при зіткненні із смайлом 34 2.11 Додавання музичного супроводу 36 2.12 Завантаження створеної гри-маски в соціальну мережу 37 РОЗДІЛ 3. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 39 3.1 Фактори санітарно-гігієнічних умов праці 39 3.2 Кімната психофізіологічного розвантаження для працівників 40 3.3 Висновки до третього розділу 43 ВИСНОВОК 44 ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 45 ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41819
Власник авторського права: © Мицканюк Вікторія Ігорівна, 2023
Перелік літератури: 1. Графічний редактор paint tool sai. Paint Tool Sai. URL: http://saipainttool.com/ (дата звернення: 24.03.2023)
2. Довбиш А. С. Основи теорії розпізнавання образів : навч. посіб. 56-те вид. Суми : Сум. держ. ун-т, 2015. 109 с.
3. Каллан Р. Нейронні мережі : навч. посіб. Великобританія : Діалектика, 2017. 288 с.
4. Кононюк А. Ю. Нейронні мережі і генетичні алгоритми : Науково-практ. вид. Київ : Авт. ред., 2008. 446 с.
5. Копча-Горячкіна Г. Е. Теорія розпізнавання образів : Навч.-метод. посіб. Ужгород : Вид-во ДВНЗ «Ужгор. нац. ун-ту», 2016. 59 с.
6. Костер Р. Теорія розваг для ігрового дизайну. Київ : ArtHuss, 2022. 288 с.
7. Крістофер М. Розпізнавання образів і машинне навчання : навч. посіб. Київ : Діалектика, 2020. 960 с.
8. Кутковецький В. Я. Розпізнавання образів : навч. посіб. Миколаїв : ЧНУ ім. Петра Могили, 2017. 420 с.
9. Методи та системи штучного інтелекту / В. Фратавчан та ін. Чернівці : Чернівці: ЧНУ, 2023. 114 с.
10. Морґан Н. JavaScript для дітей. Веселий вступ до програмування. Львів : Вид-во Старого Лева, 2018. 408 с.
11. Троцько В. Методи штучного інтелекту. Київ : Ун-т економіки та права «КРОК», 2020. 86 с.
12. Штучні нейронні мережі: що це таке?. FuturuM Майбутнє сьогодні. URL: https://futurum.today/shtuchni-neironni-merezhi-shcho-tse-take/ (дата звернення: 18.03.2023)
13. Як зробити маску в інстаграм за 7 кроків. Prosmm. URL: https://prosmm.com.ua/yak-zrobyty-masku-v-instagram (дата звернення: 21.04.2023)
14. Як працюють нейронні мережі. Апепс Up To It. URL: http://apeps.kpi.ua/neural-networks/en (дата звернення: 30.03.2023)
15. Як створити маску в Instagram? Детальна інструкція. blogimenua. URL: https://www.imena.ua/blog/insta-masks/ (дата звернення: 01.04.2023)
16. 10 досягнень в області штучного інтелекту. Pingvin.pro. URL: https://pingvin.pro/gadgets/article-gadget/10-dosyagnen-v-oblasti-shtuchnogo-intelektu.html (дата звернення: 22.03.2023)
17. Cофт для розпізнавання образів (товарів). Avada media. URL: https://avada-media.ua/ua/services/soft-dlya-raspoznavaniya-obrazov/ (дата звернення: 12.04.2023)
18. Laba. Як зробити маску в Інстаграмі – покрокова інструкція. URL: https://laba.ua/blog/3252-kak-sdelat-masku-v-instagrame-poshagovaya-instrukciya (date of access: 16.03.2023)
19. Quick start.popular articles. Spark Ar. URL: https://sparkar.facebook.com/ar-studio/learn/most-popular/ (date of access: 02.04.2023)
20. What is notepad++. Notepad++. URL: https://notepad-plus-plus.org/ (date of access: 04.04.2023)
21. Васильєв О. Програмування мовою Python. Тернопіль : НК Богдан, 2019. 540 с.
22. Що таке доповнена реальність. Ipkey. URL: http://ipkey.com.ua/uk/faq/929-augmented-reality.html (дата звернення: 07.04.2023)
23. Що таке доповнена реальність?. Teachhub. URL: https://teach-hub.com/scho-take-dopovnena-realnist/ (дата звернення: 03.03.2023)
24. Що таке AR? Поняття доповненої реальності. Adobe. URL: https://www.adobe.com/ua/products/substance3d/discover/what-is-ar.html (дата звернення: 13.03.2023)
25. Юрченко І. В., Сікора В. С. Програмування мовою Python : навч. посіб. Чернівці : Чернівці: ЧНУ, 2022. 104 с.
26. Як доповнена й віртуальна реальності можуть перемінити соціальні мережі?. Gvara media. URL: https://gwaramedia.com/yak-dopovnena-j-virtualna-realnosti-mozhut-pereminyty-soczialni-merezhi/ (дата звернення: 09.03.2023)
27. Як зробити маску в Instagram. Факти. URL: https://life.fakty.com.ua/ua/tekhnolohii/internet/yak-zrobyty-masku-v-instagram/ (дата звернення: 04.04.2023)
28. Як створити маску в Instagram на телефоні?. Icoola. URL: https://icoola.ua/blog/yak-stvoryty-masku-v-instahram-na-iphone/ (дата звернення: 30.03.2023)
29. Instagram тестує функцію доповненої реальності під час покупок. Media sapiens. URL: https://ms.detector.media/sotsmerezhi/post/23611/2019-10-04-instagram-testuie-funktsiyu-dopovnenoi-realnosti-pid-chas-pokupok/ (дата звернення: 01.04.2023)
30. The ultimate guide to spark AR studio for instagram. Later. URL: https://later.com/blog/spark-ar-instagram/ (date of access: 05.04.2023)
31. Instagram-маски, AR-мистецтво та віртуальна ідентичність. LB.ua. URL: https://ua.lb.ua/culture/2020/02/13/449727_instagrammaski_armistetstvo.html (дата звернення: 27.02.2023)
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_KRB_SNs-41_Mytskaniuk_V.I.pdf2,07 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора