Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41777
Назва: Розробка демоверсії сюжетно-орієнтованої мобільної гри «Механічне серце» засобами ігрового рушія Unity
Інші назви: Development of demo-version story-oriented mobile game "Mechanical heart" by means of Unity Engine
Автори: Філіпович, Тетяна Іванівна
Filipovych, Tetiana Ivanivna
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Філіпович Т. І. Розробка демоверсії сюжетно–орієнтованої мобільної гри «Механічне серце» засобами ігрового рушія Unity : кваліфікаційна робота освітнього рівня «Бакалавр» «122 — комп’ютерні науки» / Т. І. Філіпович. — Тернопіль : ТНТУ, 2023. — 65 с.
Дата публікації: 20-чер-2023
Дата подання: 6-чер-2023
Дата внесення: 22-чер-2023
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Шимчук, Григорій Валерійович
Члени комітету: Дідич, Ірина Степанівна
УДК: 004.4
Теми: мобільна гра
mobile game
ігровий рушій
game engine
візуальна новела
visual novel
демоверсія
demo version
Unity
Adobe Photoshop
штучний інтелект
artificial intelligence
розробка
development
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена розробці демоверсії сюжетно–рольової мобільної гри засобами ігрового рушія Unity. Мета роботи розробити демоверсію мобільної сюжетно–рольової мобільної гри «Механічне серце», відшукати рішення та способи реалізації проекту за допомогою ігрового рушія Unity. В першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто перспективи розробки мобільних ігор, їх жанрові різновидності, окремо було дано визначення візуальній новелі, особливості її створення та основні аспекти. Описано план реалізації інтерактивної історії, проведено аналіз програмного забезпечення, підбір найкращого ігрового рушія, стилістики та середовища розробки. В другому розділі кваліфікаційної роботи описано основні етапи розробки візуальної новели «Механічне серце», процес створення: сюжету гри, візуальну частину, спрайтів персонажів, фонів та діалогів, розробку користувацького інтерфейсу, написання програмного коду та його реалізація у ігровому рушії. В третьому розділі розглянуто питання щодо впливу електромагнітного випромінювання від мобільних телефонів та психофізіологічного розвантаження при застосуванні мобільного додатка «Механічне серце». The qualification work is devoted to development of demo–version story–oriented mobile game «Mechanical Heart» by means of Unity Engine. The goal of the work of this qualification work is to develop a demo version of a story–oriented mobile game «Mechanical heart», find solutions and ways to implement the project using the Unity game engine. The first section of the qualification work contains prospects for developing mobile games, their genre varieties, in addition, the basic information about visual novels, features of its creation and main aspects. The plan for the implementation of the interactive story is described, and an analysis of software is conducted to select the best game engine, style, and development environment. The second section of the qualification work describes main stages of development of a story–oriented mobile game «Mechanical heart», such as: writing the plot, development of the visual part (sprites characters, backgrounds and dialogue boxes), UI/UX Kit, writing scripts and its implementation in the game engine. The third section of the qualification work discusses issues related to the impact of electromagnetic radiation from mobile phones and psychophysiological relaxation when using the mobile application «Mechanical Heart» are discussed.
Зміст: ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ «МОБІЛЬНА ГРА». ПІДБІР ПРОГРАМНИХ ЗАСТОСУНКІВ 10 1.1 Поняття мобільної гри. Візуальна новела. Етапи розробки 10 1.2 Огляд конкурентів 13 1.3 Підбір ігрового рушія 15 1.4 Візуальна складова гри 18 1.5 Adobe Photoshop 20 1.6 Adobe Illustrator 22 1.7 Leonardo.ai 23 1.8 Висновок до першого розділу 24 РОЗДІЛ 2. РЕАЛІЗАЦІЯ СЮЖЕТНО–РОЛЬОВОЇ ГРИ «МЕХАНІЧНЕ СЕРЦЕ» 26 2.1 Розробка концепту та вмісту прологу історії 26 2.2 Скачування та налаштування Unity 27 2.3 Розробка сюжетно–орієнтованої гри 30 2.4 Висновок до другого розділу 42 РОЗДІЛ 3. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 43 3.1. Вплив електромагнітного випромінювання від мобільних телефонів 43 3.2 Психофізіологічне розвантаження при застосуванні мобільного додатка «Механічне серце» 46 3.3 Висновок до третього розділу 47 ВИСНОВКИ 48 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 49
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41777
Власник авторського права: © Філіпович Тетяна Іванівна, 2023
Перелік літератури: 1. Adobe Help Center – Нові можливості в Illustrator. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://helpx.adobe.com/ua/illustrator/using/whats-new.html
2. Adobe Help Center – Що нового у Photoshop. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://helpx.adobe.com/ua/photoshop/using/whats-new.html?promoid=2SLRC6G5&mv=other
3. Artstation – офіційна сторінка художника Le Vuong. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.artstation.com/vuogle
4. Avedon A. A. Sutton-Smith The Ambiguity of Play: Harvard University Press / Araf Araftar Avedon., 2019. – 288 с.
5. BBC News Україна – Випромінювання від смартфонів: чи це небезпечно і як захиститися [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.bbc.com/ukrainian/features-43238017
6. Cases – Растрова та векторна графіка. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://cases.media/article/rastrova-ta-vektorna-grafika
7. Costikyan A. B. Uncertainty in Games: MIT Press / Aram Brel Costikyan., 2018. – 152 p.
8. Designtalk – Що таке Splash screen і як робити його дизайн правильно? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://designtalk.club/shho-take-splash-screen-jak-jogo-robyty/
9. Deviantart – офіційна сторінка художника shiningmelon [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.deviantart.com/shiningmelon
10. Dribbble – офіційна сторінка художника John Mevis. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dribbble.com/johnmevis
11. Gamedev.Dou – Що таке Unity? Курс Unity для митців. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gamedev.dou.ua/forums/topic/38048/
12. GamesIndustry.biz – Genshin Impact makes $3.7 billion in mobile lifetime revenue. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.gamesindustry.biz/genshin-impact-makes-37-billion-in-mobile-lifetime-revenue
13. Hocking J. A. Unity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 5 1st Edition / Jared Antony Hocking., 2018. – 352 p.
14. Ideas Center – Користь і шкода комп'ютерних ігор, вплив на організм людини [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу – https://ideas-center.com.ua/?p=11042
15. Steam Store – сторінка гри Phoenix Wright: Ace Attorney Trilogy. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://store.steampowered.com/app/787480/Phoenix_Wright_Ace_Attorney_Trilogy/
16. Termin.in.ua – Стімпанк (Steampunk) – що це таке та в чому суть жанру і стилю. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://termin.in.ua/stimpank-steampunk/
17. Termin.in.ua – Штучний інтелект (ШІ) – що це таке, як працює і навіщо потрібен. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://termin.in.ua/shtuchnyy-intelekt/
18. Twitter – офіційна сторінка художника damaoye233. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://twitter.com/damaoye233
19. Unity – What is the Unity Hub? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://unity.com/download
20. Unity Documentation: – Scenes Manual 2021.3 (LTS) [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unity3d.com/ru/530/Manual/CreatingScenes.html
21. Unity Documentation: – Unity Remote Manual 2021.3 (LTS) [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unity3d.com/Manual/UnityRemote5.htm
22. Unity Documentation: – Unity The Hierarchy window Manual 2021.3 (LTS). [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unity3d.com/Manual/Hierarchy.html
23. Voki Games – Action, MOBA, RTS: гайд жанрами мобільних ігор VOKI. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://vokigames.com/ua/action-moba-rts-gajd-zhanrami-mobilnih-igor/
24. Voki Games – Розробка ігор: 7 головних етапів створення мобільної free-to-play гри.[Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://vokigames.com/ua/rozrobka-igor-7-golovnyh-etapiv-stvorennya-mobilnoyi-free-to-play-gry/
25. Vyviska – Векторна VS растрова графіка? Спільне та відмінне між ними. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://vyviska.com.ua/vektorna-vs-rastrova-grafika-spilne-ta-vidminne-mizh-nymy/
26. Whitson J. R. The New Spirit of Capitalism in the Game Industry / Jason Rojer Whitson., 2019. –789 c.
27. Znaishov – Leonardo AI. Безкоштовна нейромережа для генерації зображення. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://znayshov.com/News/Details/leonardo_ai_bezkoshtovna_neiromerezha_dlia_heneratsii_zobrazhennia
28. БДМУ – Вплив електромагнітних полів (мобільні телефони, Wi-Fi мережі) на здоров’я людини [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу – https://www.bsmu.edu.ua/blog/1930-vplyv-electromagnitnyh-poliv/
29. Вікіпедія – Візуальна новела. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Візуальна_новела
30. Радіо Свобода – Вплив смартфонів на рівень щастя, інтелекту та нове покоління «iGen» [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу – https://www.radiosvoboda.org/a/28705680.html
31. Фурсова Н. А. Розробка мережевої комп’ютерної гри з використанням Unity Engine / Н. А. Фурсова., 2018. – 244 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_KRB_SN-41_Filipovych_T_I.pdf1,74 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора