Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41692
Назва: | Розробка трейлеру комп’ютерної гри ”Colosus” засобами Blender з можливістю переносу на рушій Unreal Engine |
Інші назви: | Development of the "Colosus" computer game trailer using Blender with the ability to transfer to the Unreal Engine |
Автори: | Осідак, Назарій Ігорович Osidak, Nazariy Ihorovych |
Приналежність: | ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна |
Бібліографічний опис: | Осідак Н. І. Розробка трейлеру комп’ютерної гри ”Colosus” засобами Blender з можливістю переносу на рушій Unreal Engine : кваліфікаційна робота освітнього рівня „Бакалавр“ „122 — комп’ютерні науки“ / Н. І. Осідак. — Тернопіль : ТНТУ, 2023. — 45 с. |
Дата публікації: | 20-чер-2023 |
Дата подання: | 6-чер-2023 |
Дата внесення: | 22-чер-2023 |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна |
Науковий керівник: | Никитюк, Вячеслав Вячеславович |
Члени комітету: | Микитишин, Андрій Григорович |
УДК: | 004.6 |
Теми: | Сиквенція Sequence Грід grid Референс reference Ноди nodes Ассет asset Рендер Render Unreal Engine |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена розробці сінематик трейлера для гри ”Colosus”. Мета роботи Розробка трейлеру комп’ютерної гри “Colosus”допомогою рушія Unreal Engine. В першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто програми для роботи з 3D графікою, а також розгляглянуто функціонал ігрового рушія Unreal Engine. В другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто концептуалізацію проекту і створення вимог до тривимірної сцени. Розглянуто процес створення ландшафту, вибір відповідних ассетів та їх встановлення. Описано компонування сцени, налаштування освітлення, створення спеціальних ефектів. Та проведено фінальний рендеринг сцени і монтаж відео та звуковий дизайн. The qualification work is dedicated to the development of a cinematic trailer for the game "Colosus". The goal of the work is to create trailer for the "Colosus" computer game using the Unreal Engine. The first section of the qualification work discusses the software for working with 3D graphics, as well as the functionality of the Unreal Engine game engine. The second section of the qualification work focuses on the conceptualization of the project and the creation of requirements for the 3D scene. It covers the process of creating landscapes, selecting appropriate assets, and their installation. The composition of the scene, lighting setup, creation of special effects, final scene rendering, video editing, and sound design are also described. |
Зміст: | ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД ПРОГРАМ ДЛЯ РОБОТИ З 3D ГРАФІКОЮ. 8 1.1 ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД ПЗ ДЛЯ РОБОТИ З 3D ГРАФІКОЮ 8 1.2 ОГЛЯД DAVINCI RESOLVE 9 1.3 ОГЛЯД UNREAL ENGINE 10 1.4 ОГЛЯД BLENDER 14 1.5 ВИСНОВОК ДО ПЕРШОГО РОЗДІЛУ 18 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ СЦЕНИ ДЛЯ ТРЕЙЛЕРУ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРИ 19 2.1 КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТУ І СТВОРЕННЯ ВИМОГ 19 2.2 СТВОРЕННЯ ЛАНДШАФТУ 21 2.3 ПІДБІР АССЕТІВ 23 2.4 КОМПОНУВАННЯ СЦЕНИ 25 2.5 СТВОРЕННЯ ЕФЕКТІВ 28 2.6 ФІНАЛЬНИЙ РЕНДЕРИНГ, МОНТАЖ ВІДЕО ТА ЗВУКОВИЙ ДИЗАЙН 31 2.7 ВИСНОВОК ДО ДРУГОГО РОЗДІЛУ 32 РОЗДІЛ 3.БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 34 3.1 НАДАННЯ ПЕРШОЇ ДОПОМОГИ ПРИ УРАЖЕННІ СТРУМОМ 34 3.2 САНІТАРНО-ГІГІЄНІЧНІ ВИМОГИ ДО УМОВ ПРАЦІ ЗА ПК 36 3.3 ВИСНОВОК ДО ТРЕТЬОГО РОЗДІЛУ 38 ВИСНОВКИ 40 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 42 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41692 |
Власник авторського права: | © Осідак Назарій Ігорович, 2023 |
Перелік літератури: | 1. "About Blender" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.blender.org/about/ 2. “Creating Landscapes in Unreal Engine" [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/4.27/en-US/BuildingWorlds/Landscape/Creation/ 3. "DaVinci Resolve Color" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: 4. "DaVinci Resolve Training" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.blackmagicdesign.com/ua/products/davinciresolve/training 5. "DaVinci Tutorials" [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://videoinfographica.com/davinci-tutorials/ 6. “Find Yourself in 3D Design" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://te.itstep.org/blog/find-yourself-in-3d-design 7. How to Set Up Lighting for Games in Unreal Engine – Part 1 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://80.lv/articles/how-to-set-up-lighting-for-games-in-unreal-engine-part-1/ 8. "Mission to Minerva" [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://kitbash3d.com/products/mission-to-minerva?_pos=1&_psq=mis&_ss=e&_v=1.0 9. NASA обрало фіналістів конкурсу для проектування бази на Марсі: як виглядатиме перше житло на Червоній планеті [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://prm.ua/nasa-obralo-finalistiv-konkursu-dlya-proektuvannya-bazi-na-marsi-yak-viglyadatime-pershe-zhitlo-na-chervoniy-planeti/ 10. "Networking and Multiplayer in Unreal Engine" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/5.2/en-US/networking-and-multiplayer-in-unreal-engine/ 11. Niagara for Beginners in Unreal Engine 4 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.udemy.com/course/niagara-for-beginners-in-unreal-engine-4/ 12. Quixel Community Help" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://help.quixel.com/hc/en-us/community/topics 13. Shadows in Unreal Engine" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу:https://docs.unrealengine.com/4.27/enUS/BuildingWorlds/LightingAndShadows/Shadows/ 14. "Unreal Engine" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://stayinformedgroup.com/uk/unreal-engine/ 15. “Unreal Engine 5.15 Tutorials" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dev.epicgames.com/community/learning/tutorials/Yjjn/unreal-engine-5-15 16. Unreal Engine Documentation [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/5.0/en-US/ 17. Unreal Engine Documentation: Animating Characters and Objects [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/5.2/en-US/animating-characters-and-objects-in-unreal-engine/ 18. Unreal Engine Documentation: Creating Visual Effects in Niagara for Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/5.0/en-US/creating-visual-effects-in-niagara-for-unreal-engine/ 19. Unreal Engine Documentation: Render Cinematics in Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/5.0/en-US/render-cinematics-in-unreal-engine/ 20. Unreal Engine Documentation: Using Cameras in Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/5.0/en-US/using-cameras-in-unreal-engine/ 21. Unreal Engine FX – VFX for Games in Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.udemy.com/course/unreal-enginefx 22. "Державна служба з питань праці: Основні санітарно-гігієнічні вимоги до роботи в офісі" [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://te.dsp.gov.ua/robota-v-ofisi-osnovni-sanitarno-gigiyenichni-vymogy/ 23. "Документація Blender" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу:https://docs.blender.org/manual/ru/dev/modeling/meshes/tools/index.html 24. "Документація Blender: Анімація" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу :https://docs.blender.org/manual/ru/latest/animation/index.html. 25. "Документація Blender: Моделювання" [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.blender.org/manual/ru/dev/modeling/index.html 26. "Документація Blender: Рендерінг, Цикли, Матеріали, Редагування текстур" [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://docs.blender.org/manual/ru/2.79/render/cycles/materials/texture_editing.html 27. Екструдування форми об'єкта: вершини, ребра, грані [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://informatik.pp.ua/uroky/9-klas/konspekty-uchnia/ekstruduvannia-formy-obiekta-vershyny-rebra-hrani 28. Навчання тривимірній графіці та 3D моделювання [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://easy3dprint.com.ua/uk/trivimirna-grafika-3d-modelyuvannya/ 29. Програми для 3D моделювання [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.soringpcrepair.com/programs-for-3d-modeling/ 30. Створення тривимірної сцени на основі Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.artstation.com/artwork/zOLxgw 31. "Ужгородський національний університет: Надання першої допомоги при ураженні струмом" [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://www.uzhnu.edu.ua/uk/news/strum.htm 32. Що таке референси: для чого вони потрібні та де їх шукати?" [Електронний ресурс] - Режим доступу до ресурсу: https://web-promo.ua/ua/blog/sho-take-referensi-dlya-chogo-voni-potribni-ta-de-yih-shukati/ |
Тип вмісту: | Bachelor Thesis |
Розташовується у зібраннях: | 122 — Компʼютерні науки (бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2023_KRB_SN-41_Osidak_N_I.pdf | 1,87 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора