Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41473

Titolo: Особливості оцінки ефективності маркетингових комунікацій
Titoli alternativi: Features of assessing the efficiency of marketing communications
Autori: Голда, Надія Михайлівна
Кулик, Юлія Романівна
Golda, Nadiia
Kulyk, Yliia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Голда Н. М. Особливості оцінки ефективності маркетингових комунікацій / Голда Надія, Кулик Юлія // Ⅲ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“, 19 травня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 30–31. — (Сучасні управлінські процеси у контексті соціально-економічних та просторових змін).
Bibliographic description (International): Golda N., Kulyk Y. (2023) Osoblyvosti otsinky efektyvnosti marketynhovykh komunikatsii [Features of assessing the efficiency of marketing communications]. Ⅲ International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geo-Economic Space" (Tern., 19 May 2023), pp. 30-31 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“, 2023
Proceedings of the Ⅲ International Scientific and Practical Conference "Development of Socio-Economic Systems in the Geo-Economic Space", 2023
Journal/Collection: Збірник тез доповідей Ⅲ Міжнародної науково-практичної конференції „Розвиток соціальноекономічних систем в геоекономічному просторі“
Data: 19-mag-2023
Date of entry: 13-giu-2023
Editore: ФОП Паляниця В.А.
Palianytsia V.A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 19 травня 2023 року
19 May 2023
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 30-31
Start page: 30
End page: 31
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41473
ISBN: 978-617-7875-59-7
Copyright owner: © ФОП Паляниця В.А., 2023
©Тернопільський національний технічний
університет імені Івана Пулюя, 2023
References (Ukraine): 1.Голда Н. Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній галузі. Галицький економічний вісник. 2018. 31-35.
2.Сolda N. Marketing technologii internetowych w obszarze usług / Trendy gospodarki cyfrowej: globalne wyzwania, strategia i technologie: Monografia / Pod redakcją Ghenadie Siobanu, Olha Pavlykivska] Galati, Rumunia, 2021. - p. 104-116. (222 ruble).
References (International): 1.Holda N. Novitni pidkhody do vyznachennia efektyvnosti reklamy v turystychnii haluzi. Galician economic journal. 2018. 31-35.
2.Solda N. Marketing technologii internetowych w obszarze usług, Trendy gospodarki cyfrowej: globalne wyzwania, strategia i technologie: Monografia, Pod redakcją Ghenadie Siobanu, Olha Pavlykivska] Galati, Rumunia, 2021, p. 104-116. (222 ruble).
Content type: Conference Abstract
È visualizzato nelle collezioni:Ⅲ Міжнародна науково-практична конференція „Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі“ (2023)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.