Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41117

Назва: Діалогізація освітнього простору як засіб психологічної адаптації студентів до навчання в умовах війни
Інші назви: Dialogization of educational space as a method of psychological adaptation students to edukation in war conditions
Автори: Козак, О.
Kozak, O.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Козак О. Діалогізація освітнього простору як засіб психологічної адаптації студентів до навчання в умовах війни / О. Козак // Збірник тез Ⅲ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічнінаслідки“, 20-21 квітня 2023. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2023. — С. 14–17. — (Психологічна і соціальна адаптація та реабілітація жертв воєнних конфліктів і техногенних катастроф).
Bibliographic description: Kozak O. (2023) Dialohizatsiia osvitnoho prostoru yak zasib psykholohichnoi adaptatsii studentiv do navchannia v umovakh viiny [Dialogization of educational space as a method of psychological adaptation students to edukation in war conditions]. Book of Abstracts of the Ⅲ International Scientific Conference „Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences“ (Tern., 20-21 April 2023), pp. 14-17 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Збірник тез Ⅲ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічнінаслідки“, 2023
Book of Abstracts of the Ⅲ International Scientific Conference „Military Conflicts and Technogenic Disasters: Historical and Psychological Consequences“, 2023
Конференція/захід: Ⅲ Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“
Журнал/збірник: Збірник тез Ⅲ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічнінаслідки“
Дата публікації: 20-кві-2023
Дата внесення: 14-тра-2023
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 20-21 квітня 2023
20-21 April 2023
УДК: 159.923
[37.035
316.46
Кількість сторінок: 4
Діапазон сторінок: 14-17
Початкова сторінка: 14
Кінцева сторінка: 17
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41117
ISBN: 978-617-7875-32-0
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1. Братченко С.Л. Межличностный диалог и его основные атрибуты / С.Л. Братченко. Психология с человеческим лицом: гуманистическая перспектива в постсоветской психологии. Под ред. Д.А. Леонтьева, В.Г. Щур. М. : Смысл, 1997. С. 201 – 222.
2. Радчук Г.К. Психолого-педагогічні засади впровадження освітнього діалогу у навчальний процес викладачами вищих навчальних закладів. Проблеми гуманітарних наук. Серія «Психологія», Вип.35, 2015. С.85 – 100.
3. Роджерс К., Фрейберг Д. Свобода учиться . М. : Смысл, 2002. 527 с.
4. Романишин А. М. Зміст педагогічного поняття “військова діяльність”. Збірник наукових праць Національного університету оборони України. 2011. № 3. С. 47-51.
References: 1. Bratchenko S.L. Mezhlichnostnyi dialoh i eho osnovnye atributy, S.L. Bratchenko. Psikholohiia s chelovecheskim litsom: humanisticheskaia perspektiva v postsovetskoi psikholohii. ed. D.A. Leonteva, V.H. Shchur. M. : Smysl, 1997. P. 201 – 222.
2. Radchuk H.K. Psykholoho-pedahohichni zasady vprovadzhennia osvitnoho dialohu u navchalnyi protses vykladachamy vyshchykh navchalnykh zakladiv. Problemy humanitarnykh nauk. Seriia "Psykholohiia", Iss.35, 2015. P.85 – 100.
3. Rodzhers K., Freiberh D. Svoboda uchitsia . M. : Smysl, 2002. 527 p.
4. Romanyshyn A. M. Zmist pedahohichnoho poniattia "viiskova diialnist". Zbirnyk naukovykh prats Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy. 2011. No 3. P. 47-51.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Ⅲ Міжнародна наукова конференція „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.