Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40812

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Т.
dc.contributor.authorМонастирський, Г.
dc.contributor.authorОкрепкий, Р.
dc.contributor.authorГалько, Л.
dc.contributor.authorBorysova, T.
dc.contributor.authorMonastyrskyi, G.
dc.contributor.authorOkrepkyi, R.
dc.contributor.authorHalko, L.
dc.date.accessioned2023-04-01T08:06:10Z-
dc.date.available2023-04-01T08:06:10Z-
dc.date.created2022-11-21
dc.date.issued2022-11-21
dc.date.submitted2022-11-20
dc.identifier.citationМаркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіону / Т. Борисова, Г. Монастирський, Р. Окрепкий, Л. Галько // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 78-79. — № 5-6. — С. 120–129. — (Маркетинг).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/40812-
dc.description.abstractПредставлено частину досліджень, проведених у ході проєкту «Громадська оцінка стану виконання державних документів з ґендерної рівності» спільно з Київським інститутом гендерних досліджень за фінансового підтримання. Міністерства закордонних справ Данії. Аналіз наукових праць виявив брак досліджень щодо впровадження державних документів з гендерної рівності органами місцевої влади. Метою статті було виявлення стану виконання завдань Державної соціальної програми забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2021 року в Тернопільській області. Використано такі методи: аналіз вторинної інформації; анкетування; спостереження; особисті інтерв’ю; метод компаративного аналізу; графічний метод; синтез; узагальнення; групування. Надіслані інформаційні запити відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» до органів виконавчої влади. Основні результати дослідження. Виявлено наступне: 1. На рівні області виконано 69% усіх передбачених Держпрограмою завдань. 2. Окремої обласної програми на виконання Держпрограми в Тернопільській області немає, заходи інтегровані в інші обласні програми з неґендерної тематики. 3. Обсяги фінансування на виконання завдань Держпрограми з обласного бюджету склали 92,5 тис грн; 4. Виконано 44% усіх заходів Держпрограми. 5. Багато заходів спрямувались на навчання галузевих спеціалістів; розвиток лідерських навичок жінок; інформаційно-просвітницьку діяльність; сприяння самозайнятості жінок. 6. Найбільшу кількість невиконаних завдань склали ті, що потребували аналітичної, організаційної, інформаційно-просвітницької роботи. 7. Обсяги фінансування на виконання завдань Державної соціальної програми склали 278,5 тис грн. Висновки й перспективи подальших розвідок. Встановлено потребу інтенсифікувати імплементацію державних документів із гендерної рівності на рівні регіону. Подальші дослідження будуть присвячені аналізу стану виконання Національного плану дій з виконання рекомендацій Комітету ООН з ліквідації дискримінації щодо жінок.
dc.description.abstractPart of the research conducted during the project «Public assessment of the state of implementation of state documents on gender equality» in conjunction with the Kyiv Institute for Gender Studies with the financial support of the Ministry of Foreign Affairs of Denmark is presented. The analysis of scientific works confirmed the relevance of the study of the determinants of gender policy in the context of covid-19 and revealed a lack of research on the implementation of state documents on gender equality by local authorities. The purpose of the article was to identify the state of implementation of the State Social Program to ensure equal rights and opportunities for women and men for the period up to 2021 in Ternopil region. The following methods were used: analysis of secondary information; questionnaires; observation; personal interviews; method of comparative analysis; graphic method; synthesis; generalization; grouping. Information requests were sent to the executive authorities in accordance with the Law of Ukraine «On Access to Public Information». The conducted research allows doing the followings conclusions: 1. 69% of all tasks envisaged by the State Program have been completed. 2. There is no separate regional program for the implementation of the State Program in Ternopil region; the measures are integrated into other regional non-gender programs. 3. Volumes of financing for performance of tasks of the State program from the regional budget made 92,5 thousand UAH. 4. 44% of all measures of the State Program have been implemented. 5. Many activities were aimed at training industry professionals; development of women's leadership skills; information and educational activities; promoting women's self-employment. 6. The largest number of uncompleted tasks required analytical, organizational, informational and educational work. 7. The amount of funding for the tasks of the State Social Program amounted to 278.5 thousand UAH. The need to intensify the implementation of state documents on gender equality at the regional level has been identified. Further research will focus on the analysis of the state of implementation by local authorities of the National Action Plan to implement the recommendations set out in the concluding observations of the UN Committee on the Elimination of Discrimination against Women
dc.format.extent120-129
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 5-6 (78-79), 2022
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 5-6 (78-79), 2022
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1177/08912432211001305
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1177/08912432211001297
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1177/08912432211038695
dc.relation.urihttps://doi.org/10.21744/lingcure.v5nS4.1740
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1177/08912432211001287
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2939-17#Text
dc.relation.urihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/273-2018-%D0%BF?lang=en#Text
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1177/08912432211001299
dc.relation.urihttps://www3.weforum.org/docs/WEF_GGGR_2021.pdf
dc.subjectмаркетингові дослідження
dc.subjectгендерна рівність
dc.subjectпублічне управління
dc.subjectбренд території
dc.subjectmarketing research
dc.subjectgender equality
dc.subjectpublic administration
dc.subjectterritory brand
dc.titleМаркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіону
dc.title.alternativeMarketing research of the state of gender policy in the system of public administration of region
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages10
dc.subject.udc339.138
dc.subject.udc351
dc.relation.references1. Лист-відповідь на запит від Чортківської районної державної адміністрації № 01-36/1872 від 22.10.2021.
dc.relation.references2. Лист-відповідь на запит від Тернопільської районної державної адміністрації № 01-1735/01-15 від 21.10.2021.
dc.relation.references3. Лист-відповідь на запит від Тернопільської обласної державної адміністрації № 04-8487/42 від 20.10.2021.
dc.relation.references4. Лист-відповідь на запит від Тернопільської обласної державної адміністрації № 04-8942/42 від 04.11.2021.
dc.relation.references5. Лист ТОДА «Щодо підготовки 9-ої періодичної доповіді України про виконання Конвенції ООН про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок» № 04-2670/32 від 16.04.2020.
dc.relation.references6. Лист-відповідь на запит від Кременецької районної державної адміністрації № 01-1375/05-15 від 22.10.2021.
dc.relation.references7. Mooi-Reci I., Risman B.J. The Gendered Impacts of covid-19: Lessons and Reflections. Gender & Society. 2021; 35 (2): 161–167. DOI: https://doi.org/10.1177/08912432211001305
dc.relation.references8. Yaish M., Mandel H., Kristal T. Has the Economic Lockdown Following the covid-19 PandemicChanged the Gender Division of Labor in Israel? Gender & Society. 2021; 35 (2): 256–270.DOI: https://doi.org/10.1177/08912432211001297
dc.relation.references9. Lightman N., Kevins A. «Women’s Work»: Welfare State Spending and the Gendered and Classed Dimensions of Unpaid Care. Gender & Society. 2021; 35 (5): 778–805. DOI: https://doi.org/10.1177/08912432211038695
dc.relation.references10. Piddubnyi O. Y., Marits D. O., Yehorova V. S., Chepulchenko T. O., & Vladykin O. N. (2021).Legal aspects of gender identity in Ukraine. Linguistics and Culture Review, 5 (S4), 1124–1136.DOI: https://doi.org/10.21744/lingcure.v5nS4.1740
dc.relation.references11. Fuller S., Qian Y. Covid-19 and The Gender Gap in Employment Among Parents of Young Children in Canada. Gender & Society. 2021; 35 (2): 206–217. DOI: https://doi.org/10.1177/08912432211001287
dc.relation.references12. Закон України «Про доступ до публічної інформації» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2011, № 32, ст. 314). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2939-17#Text (дата звернення: 26.01.2022)
dc.relation.references13. Постанова Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2018 р. № 273 «Про затвердження Державної соціальної програми забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до2021 року». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/273-2018-%D0%BF?lang=en#Text (дата звернення: 26.01.2022).
dc.relation.references14. Agarwal B. Reflections on the Less Visible and Less Measured: Gender and covid-19 in India. Gender & Society. 2021;35(2):244-255. DOI: https://doi.org/10.1177/08912432211001299
dc.relation.references15. Global Gender Gap Report 2021. URL: https://www3.weforum.org/docs/WEF_GGGR_2021.pdf (дата звернення: 26.01.2022).
dc.relation.referencesen1. Lyst-vidpovid na zapyt vid Chortkivskoi raionnoi derzhavnoi administratsii № 01-36/1872, 22.10.2021. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen2. Lyst-vidpovid na zapyt vid Ternopilskoi raionnoi derzhavnoi administratsii № 01-1735/01-15, 21.10.2021. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen3. Lyst-vidpovid na zapyt vid Ternopilskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii № 04-8487/42, 20.10.2021. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen4. Lyst-vidpovid na zapyt vid Ternopilskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii № 04-8942/42, 04.11.2021. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen5. Lyst TODA “Shchodo pidhotovky 9-oi periodychnoi dopovidi Ukrainy pro vykonannia Konventsii OON pro likvidatsiiu vsikh form dyskryminatsii shchodo zhinok” № 04-2670/32, 16.04.2020. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen6. Lyst-vidpovid na zapyt vid Kremenetskoi raionnoi derzhavnoi administratsii № 01-1375/05-15, 22.10.2021. [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen7. Mooi-Reci I., Risman B. J. The Gendered Impacts of covid-19: Lessons and Reflections. Gender & Society. 2021; 35 (2): 161–167. DOI: https://doi.org/10.1177/08912432211001305
dc.relation.referencesen8. Yaish M., Mandel H., Kristal T. Has the Economic Lockdown Following the covid-19 PandemicChanged the Gender Division of Labor in Israel? Gender & Society. 2021; 35 (2): 256–270.DOI: https://doi.org/10.1177/08912432211001297
dc.relation.referencesen9. Lightman N., Kevins A. “Women’s Work”: Welfare State Spending and the Gendered and Classed Dimensions of Unpaid Care. Gender & Society. 2021; 35 (5): 778–805. DOI: https://doi.org/10.1177/08912432211038695
dc.relation.referencesen10. Piddubnyi O. Y., Marits D. O., Yehorova V. S., Chepulchenko T.O., & Vladykin O. N. (2021).Legal aspects of gender identity in Ukraine. Linguistics and Culture Review 5 (S4), 1124–1136.DOI: https://doi.org/10.21744/lingcure.v5nS4.1740
dc.relation.referencesen11. Fuller S., Qian Y. Covid-19 and The Gender Gap in Employment Among Parents of Young Children in Canada. Gender & Society. 2021; 35 (2): 206–217. DOI: https://doi.org/10.1177/08912432211001287
dc.relation.referencesen12. Zakon Ukrainy “Pro dostup do publichnoi informatsii” (Vidomosti Verkhovnoi Rady Ukrainy (VVR), 2011, No. 32. P. 314). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2939-17#Text (accessed 26.01.2022). [In Ukrainian].
dc.relation.referencesen13. Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 11 kvitnia 2018 r. № 273 “Pro zatverdzhennia Derzhavnoi sotsialnoi prohramy zabezpechennia rivnykh prav ta mozhlyvostei zhinok i cholovikiv na period do 2021 roku”. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/273-2018-%D0%BF?lang=en#Text (accessed 26.01.2022).[In Ukrainian].
dc.relation.referencesen14. Agarwal B. Reflections on the Less Visible and Less Measured: Gender and covid-19 in India. Gender & Society. 2021; 35 (2): 244–255. DOI: https://doi.org/10.1177/08912432211001299
dc.relation.referencesen15. Global Gender Gap Report 2021. URL: https://www3.weforum.org/docs/WEF_GGGR_2021.pdf (accessed:26.01.2022).
dc.identifier.citationenBorysova T., Monastyrskyi G., Okrepkyi R., Halko L. (2022) Marketynhove doslidzhennia stanu hendernoi polityky v systemi publichnoho upravlinnia rehionu [Marketing research of the state of gender policy in the system of public administration of region]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 78-79, no 5-6, pp. 120-129 [in Ukrainian].
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2022.05_06.120
dc.contributor.affiliationЗахідноукраїнський національний університет, Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationWest Ukrainian National University, Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
dc.citation.volume78-79
dc.citation.volume78-79
dc.citation.issue5-6
dc.citation.spage120
dc.citation.epage129
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2022, № 5-6 (78-79)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.