Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39965

Tytuł: Маркетинг-менеджмент конкурентоспроможності підприємств в умовах руйнування споживчих ринків
Inne tytuły: Marketing management of competitiveness of enterprises in the conditions of destruction of consumer markets
Authors: Гаджук, М. О.
Стадник, В. В.
Hadzhuk, M.
Stadnyk, V.
Akcesoria: Хмельницький національний університет
Cytat: Гаджук М. О. Маркетинг-менеджмент конкурентоспроможності підприємств в умовах руйнування споживчих ринків / Гаджук М. О., Стадник В. В. // Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 18 листопада 2022 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. — С. 31–32.
Bibliographic description: Hadzhuk M., Stadnyk V. (2022) Marketynh-menedzhment konkurentospromozhnosti pidpryiemstv v umovakh ruinuvannia spozhyvchykh rynkiv [Marketing management of competitiveness of enterprises in the conditions of destruction of consumer markets]. Materialy Ⅹ Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati pochesnoho profesora Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia, akademika NAN Ukrainy Mykoly Hryhorovycha Chumachenka: "Sotsialna vidpovidalnist yak osnova innovatsiinoho rozvytku biznesu" (Tern., 18 november 2022), pp. 31-32 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“, 2022
Konferencja/wydarzenie: Ⅹ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅹ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“
Data wydania: 18-lis-2022
Date of entry: 2-sty-2023
Wydawca: ФОП Паляниця В. А.
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 18 листопада 2022 року
18 november 2022
UDC: 005.658
Strony: 2
Zakres stron: 31-32
Główna strona: 31
Strona końcowa: 32
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39965
ISBN: 978-617-7875-48-1
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2022
Wykaz piśmiennictwa: 1. Holovchuk J., Stadnyk V. Marketing resources and technologies for innovative potential of industrial enterprise. International Journal of Economics and Society. 2017. V. 2. Is. 9. P. 39–45.
2. Стадник В.В., Мельничук О.П., Йохна В.М. Маркетинг-менеджмент інноваційного розвитку підприємства. Хмельницький: ПП Гонта А.С., 2013. 206 с.
References: 1. Holovchuk J., Stadnyk V. Marketing resources and technologies for innovative potential of industrial enterprise. International Journal of Economics and Society. 2017. V. 2. Is. 9. P. 39–45.
2. Stadnyk V.V., Melnychuk O.P., Yokhna V.M. Marketynh-menedzhment innovatsiinoho rozvytku pidpryiemstva. Khmelnytskyi: PP Honta A.S., 2013. 206 p.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Х Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу“ (2022)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi