Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Titre: Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів
Auteur(s): Маркович, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Маркович І. Суть нейромаркетингу як інструменту дослідження поведінки клієнтів. Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 05 листопада 2022 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2022, с.158-159
Date de publication: 2022
Date of entry: 16-déc-2022
Country (code): UA
Page range: 158-159
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39365
Content type: Conference Abstract
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
2022_11_збірник.pdf365,18 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration