Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38615
Назва: Формування та розвиток поняття цифрового маркетингу
Інші назви: Formation and development of the concept of digital marketing
Автори: Виноградова, Олена
Недопако, Наталія
Крижко, Ольга
Vynogradova, Olena
Nedopako, Nataliia
Kryzhko, Olha
Приналежність: Державний університет телекомунікацій, вул. Солом’янська, 7, м. Київ, 03680, Україна
State University of Telecommunications, Solomenska str., 7 Kyiv, 03110, Ukraine
Бібліографічний опис: Виноградова О. Формування та розвиток поняття цифрового маркетингу [Електронний ресурс] / Олена Виноградова, Наталія Недопако, Ольга Крижко // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 162-170. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21vovpcm.pdf
Bibliographic description: Vynogradova, O., Nedopako, N. & Kryzhko, O. (2021) Formuvannia ta rozvytok poniattia tsyfrovoho marketynhu [Formation and development of the concept of digital marketing]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava [Socio-Economic Problems and the State] (electronic journal), Vol. 25, no. 2, pp. 162-170. Available at: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21vovpcm.pdf
Журнал/збірник: Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"
Випуск/№ : 2(25)
Дата публікації: лис-2021
Дата подання: жов-2021
Дата внесення: 27-лип-2022
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7250-5089
https://orcid.org/0000-0003-1489-0756
DOI: https://doi.org/10.33108/sepd2022.02.162
УДК: 339.138:00
JEL: М31
Теми: digital-маркетинг
цифрові технології
цифровий маркетинг
цифрові канали взаємодії
засоби цифрових каналів взаємодії
цифровий маркетинговий контент
інструменти цифрового маркетингу
digital marketing
digital technologies
digital marketing
digital interaction channels
means of digital interaction channels
digital marketing content
digital marketing tools
Кількість сторінок: 9
Діапазон сторінок: 162-170
Початкова сторінка: 162
Кінцева сторінка: 170
Короткий огляд (реферат): Цифрова епоха не лише спростила наше повсякдення у спілкуванні, роботі або пошуку інформації, але й додала чимало можливостей для розкрутки бізнесу. Завдяки зручності, швидкості та популярності цифрових каналів, їх використання в бізнесі для комунікації з цільовою аудиторією переросло в окремий вид маркетингу – digital-маркетинг. У даний час існує велика кількість способів впливу на потенційну аудиторію компаній, але найбільш затребуваним і ефективним є саме цифровий маркетинг, що обумовлює актуальність розглянутої теми. У статті розкриті підходи до визначення поняття digital-маркетингу, виявлені його переваги і перспективи розвитку. Розглянуті роботи науковців, які займаються питаннями сутності digital-маркетингу та застосування цифрових технологій для ефективних маркетингових комунікацій сучасних підприємств. Обґрунтована актуальність формування поняття digital-маркетингу та представлений авторський підхід до визначення даного феномена. Доведено доцільність використання інструментів digital-маркетингу для досягнення стратегічних цілей та задач компанії, спрямованих на поліпшення і радикальне перетворення її бізнес-процесів.. Представлено можливості реалізації функцій маркетингу на якісно новому рівні за рахунок оцифрування традиційних бізнес-моделей. У статті розглядаються особливості переходу до «цифровізації» комунікацій споживача, що постійно змінюються при спілкуванні користувачів в мережі, мігруючі на нові канали цифрового маркетингу і комунікаційні платформи, а також під час використання нових способів пошуку інформації, необхідної для прийняття споживчих рішень. Доведена необхідність пошуку оптимального інструментарію digital-маркетингу для організацій та активного спостереження за новими тенденціям ринку для зв'язку з цільовими аудиторіями.
The digital age has not only simplified many everyday tasks for us, such as communication, work or information retrieval, but has also provided many opportunities for business promotion. Due to the convenience, speed, and popularity of digital channels, their use in business to communicate with the target audience has grown into a separate type of marketing - digital marketing. Currently, there are many ways to influence the potential audience of companies, but the most popular and effective is this type of marketing, which determines the relevance of our topic. The article has a theoretical, fundamental character, in which the approaches to the concept of digital marketing are revealed, its advantages and prospects of development are revealed. The works of the authors dealing with the essence and definition of the term digital - marketing and application of digital technologies for effective marketing communications of modern enterprises are considered. The relevance of the formation of the concept of digital marketing is substantiated and the author's approach to the definition of this phenomenon is presented. The expediency of using digital marketing tools to achieve strategic goals and objectives of the company, able to improve and radically transform business processes. In solving these problems, both online and offline communication channels can be used, the purpose of which will ensure the most effective integrated use of all involved channels. The opportunity to implement marketing functions to a new level by digitizing traditional business models is presented. The article considers the features of the transition to "digitalization" of consumer communications, which are constantly changing when users communicate online, migrating to new digital marketing channels and communication platforms, as well as when using new ways to find information needed for consumer decision making. The need to find the optimal digital marketing tools for organizations and actively monitor new market trends to communicate with target audiences has been proven.
Спонсорська підтримка: The authors received no direct funding for this research.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38615
ISSN: 2223-3822
Власник авторського права: Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21vovpcm.pdf
https://wezom.com.ua/blog/digital-marketing-6-preimuschestv-dlja-biznesa
https://economyandsociety.in.ua/journals/15_ukr/36.pdf
http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2017/v4/22.pdf
http://essuir.sumdu.edu.ua
http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/37880/1/152.pdf
https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/201
http://www.investplan.com.ua/pdf/7_2015/16.pdf
Перелік літератури: 1. Варламов О. Digital-маркетинг для бизнеса. Wezom. 24.09.2021. Режим доступу: https://wezom.com.ua/blog/digital-marketing-6-preimuschestv-dlja-biznesa
2. Васильціва Н. М., Рожко Н. Я. Сучасні тренди digital-маркетингу. Економіка та управління підприємствами. №.15. 2018. С.232-236. Режим доступу: https://economyandsociety.in.ua/journals/15_ukr/36.pdf
3. Венгер Є. І. Digital-маркетинг: cучасні тренди та переваги. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2017. №4. С. 204-213. Режим доступу: http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2017/v4/22.pdf
4. Данько Т. П., Китова О. В. Вопросы развития цифрового маркетинга. Проблемы современной экономики. 2013. № 3 (47). С. 261.
5. Карпіщенко О. О., Логінова Ю. Е. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікацій. Економічні проблеми сталого розвитку. СумДУ, 2012. Т.5. С. 177-178. Режим доступу: http://essuir.sumdu.edu.ua
6. Коваль Н. В. Digital-маркетинг як інноваційний інструмент управління комунікаціями. Режим доступу: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/37880/1/152.pdf
7. Окландер М. А., Романенко O. O. Специфічні відмінності цифрового маркетингу від Інтернет-маркетингу. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2015. № 12. С. 362–371.
8. Романенко Л. Ф. Цифровий маркетинг: сутність та тенденції. ZENODO. 30.12.2019. Режим доступу: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/201
9. Рубан В. В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки». 2018. Вип.30. С. 143–146.
10. Яцюк Д. В Цифровий маркетинг: майбутнє маркетингових комунікацій в брендингу. Інвестиції: практика та досвід. 2015 №7. Режим доступу: http://www.investplan.com.ua/pdf/7_2015/16.pdf
11. Hofacker C. F. Digital Marketing: communicating, selling and connecting. Massachusetts: Edward Elgar Publishing, Inc., 2018. Р. 224
References: 1. Varlamov О. (2021). Digital-marketynh dlya byznesa [Digital marketing for business] Wezom.: Retrieved from: https://wezom.com.ua/blog/digital-marketing-6-preimuschestv-dlja-biznesa
2. Vasiltsiva N. M., Rozhko N. Ya. (2018). Suchasni trendy digital-marketynhu. [Modern trends in digital marketing]. Economics and business management. №15. рр.232-236. Retrieved from: https://economyandsociety.in.ua/journals/15_ukr/36.pdf
3. Wenger E. I. (2017). Digital-marketynh: cuchasni trendy ta perevahy [Digital marketing: current trends and benefits]. Bulletin of the Chernivtsi Trade and Economic Institute. Economic sciences. №4. рр. 204-213. Retrieved from: http://chtei-knteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2017/v4/22.pdf
4. Danko T. P, Kitova O. V. (2013). Voprosy razvitiya tsifrovogo marketinga [Issues of digital marketing development.]: Problems of the modern economy. № 3 (47). р. 261.
5. Karpishchenko O. O., Loginova Yu. E. (2012). Tsyfrovyy marketynh yak innovatsiynyy instrument komunikatsiy [Digital marketing as an innovative tool of communications]. Economic problems of sustainable development. Т.5. рр..177-178. Retrieved from: http://essuir.sumdu.edu.ua
6. Koval N. V. (2020). Digital-marketynh yak innovatsiynyy instrument upravlinnya komunikatsiyamy [Digital marketing as an innovative communication management tool]: Retrieved from: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/37880/1/152.pdf
7. Оcklander M. A, Romanenko O. O (2015) Spetsyfichni vidminnosti tsyfrovoho marketynhu vid Internet-marketynhu [Specific differences between digital marketing and Internet marketing]: Economic Bulletin of the National Technical University of Ukraine "Kyiv Polytechnic Institute". № 12. рр. 362–371.
8. Romanenko L. F. (2019).Tsyfrovyi marketynh: sutnist ta tendentsii rozvytku [Digital marketing: the essence andtrends]. ZENODO. Retrieved from: https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/201
9. Ruban V. V. (2018) Suchasni instrumenty tsyfrovoho marketynhu [Modern digital marketing tools]. Scientific Bulletin of Kherson State University. Economic Sciences Series. Issue 30. рp. 143–146.
10. Yatsyuk D. V. (2015) Tsyfrovyy marketynh: maybutnye marketynhovykh komunikatsiy v brendynhu [Digital marketing: the future of marketing communications in branding]. Investments: practice and experience. №7. Retrieved from: http://www.investplan.com.ua/pdf/7_2015/16.pdf
11. Hofacker C. F. (2018) Digital Marketing: communicating, selling and connecting. Massachusetts : Edward Elgar Publishing.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2021, Випуск 2(25)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21vovpcm.pdfФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ПОНЯТТЯ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ859,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.