Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38345
Назва: Розробка комп’ютерної гри «LevelCritical» в жанрі FPS з використанням рушія Unreal Engine 5 та Blueprints
Інші назви: Development of the computer game "Level Critical" in the FPS genre using Unreal Engine 5 and Blueprints
Автори: Іващенко, Євгеній Дмитрович
Ivashchenko, Yevhenii Dmytrovych
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Іващенко Є. Д. Розробка комп’ютерної гри «LevelCritical» в жанрі FPS з використанням рушія Unreal Engine 5 та Blueprints: кваліфікаційна робота освітнього рівня „Бакалавр“ „122 — комп’ютерні науки“ / Є. Д. Іващенко. — Тернопіль : ТНТУ, 2022. — 44 с.
Дата публікації: 20-чер-2022
Дата подання: 6-чер-2022
Дата внесення: 28-чер-2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Литвиненко, Ярослав Володимирович
Члени комітету: Осухівська, Галина Михайлівна
УДК: 004.5
Теми: комп’ютерна гра
computer game
рушій
engine
Unreal Engine
Blueprint
функція
function
актор
actor
рівень
level
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена розробці комп’ютерної гри «LevelCritical» в жанрі FPS з використанням рушія Unreal Engine 5 та Blueprints. Метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження та пошук рішень щодо розробки комп’ютерної гри «LevelCritical» в жанрі FPS з використанням рушія Unreal Engine 5 та Blueprints. В першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто основні жанри комп’ютерних ігор та визначено їхні основні принципи. Крім того, для вибору найкращого ігрового рушія було проаналізовано переваги та недоліки рушіїв Unreal Engine, Unity, Godot, Defold та Gamemaker Studio, і на основі цього аналізу обрано рушій, який найбільше відповідає потребам гри. В другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто основні етапи розробки гри «LevelCritical»: створення ідеї гри, розробка основних класів, реалізація користувацького інтерфейсу та персонажів ворогів, генерування ландшафту та виконання дизайну рівнів. Qualification work is dedicated to development of the computer game "Level Critical" in the FPS genre using Unreal Engine 5 and Blueprints. The aim of this qualification work is to research and find solutions for the development of the computer game "LevelCritical" in the FPS genre using Unreal Engine 5 and Blueprints. In the first section of the qualification work the main genres of computer games and defines their basic principles are considered. Also, the advantages and disadvantages of Unreal Engine, Unity, Godot, Defold and Gamemaker Studio were analysed to select the best game engine, and based on this analysis, the engine that best meets the needs of the game was selected. In the second section of the qualification work the main stages of "LevelCritical" game development are considered: creating the idea of the game, developing basic classes, implementing the user interface and enemy characters, generating landscape and level design.
Зміст: ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ПОНЯТТЯ «КОМП’ЮТЕРНА ГРА». АНАЛІЗ АКТУАЛЬНИХ ІГРОВИХ РУШІЇВ 9 1.1 Визначення поняття «комп’ютерна гра» 9 1.2 Види та жанри комп’ютерних ігор 10 1.3 Аналіз актуальних ігрових рушіїв 12 1.4 Вибір ігрового рушія для розробки комп’ютерної гри «LevelCritical» в жанрі FPS. 17 1.5 Висновок до першого розділу 20 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРИ «LEVELCRITICAL» 21 2.1 Ідея гри. Створення проєкту в ігровому рушії Unreal Engine 5 21 2.2 Розробка класів пішака та зброї 22 2.3 Створення інтерфейсу користувача 27 2.4 Створення персонажів ворогів 29 2.5 Генерація ландшафту. Розробка дизайну рівнів 32 2.6 Висновок до другого розділу 35 РОЗДІЛ 3. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 36 3.1 Психологічні чинники небезпеки 36 3.2 Шляхи підвищення життєдіяльності людини 38 3.3 Естетичне оформлення та ергономічне дослідження робочого місця оператора 39 ВИСНОВКИ 41 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 42
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38345
Власник авторського права: © Іващенко Євгеній Дмитрович, 2022
Перелік літератури: 1 Статистика ринку ігор [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://newzoo.com/insights/articles/the-games-market-in-2021-the-year-in-numbers-esports-cloud-gaming/ 2 Перелік необхідних програм для запуску ігор на комп’ютері [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://softportal.pro/programs-for-running-games-on-the-computer.html 3 Використання ігор у різних професіях [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.mentalfloss.com/article/66066/15-professions-are-using-games-training 4 Комп’ютерні ігри, в яких основною складовою ігрового процесу є рух [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.bestproducts.com/tech/software/g31708866/fitness-video-games/ 5 Поняття «комп’ютерна гра» [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://esu.com.ua/search_articles.php?id=4393 6 Обмеження комп’ютерних ігор за віком [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://parents.actionforchildren.org.uk/mental-health-wellbeing/online-safety-wellbeing/video-game-age-restrictions/ 7 Важливі характеристики ігор для гравців [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.gameskinny.com/6iegr/8-key-elements-that-make-a-game-successful 8 Класифікація ігор за кількістю гравців [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://sites.google.com/site/wwwwbossfighttvua/klasifikacia-igor/lasifikacia-za-kilkistu-gravciv-i-sposobom-ieh-vzaemodiie 9 Жанри відеоігор [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://elmin.ru/uk/video/zhanry-kompyuternyh-igr-zhanry-igr-klassifikaciya-samyi-polnyi.html 10 Ігри з декількома жанрами [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://fictiontalk.com/2021/10/15/15-hybrid-games-that-successfully-combined-multiple-genres/ 11 Ігровий рушій [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%86%D0%B3%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%B9_%D1%80%D1%83%D1%88%D1%96%D0%B9 12 Проблеми створення власного ігрового рушія [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gamedev.dou.ua/blogs/how-and-why-to-create-a-game-engine/ 13 Інформація про Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://vokigames.com/ua/unreal-engine-scho-varto-znatu-novachku-pto-zanadto-skladne-pz-na-yakomu-stvoruutsya-skhedevru/ 14 Загальний огляд Blueprints [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unrealengine.com/4.27/enUS/ProgrammingAndScripting/Blue prints/Overview/ 15 Що таке Unity? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://itkeys.org/about-unity/ 16 Ігровий рушій Godot [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.gamesindustry.biz/articles/2020-04-14-what-is-the-best-game-engine-is-godot-right-for-you 17 Інформація про Defold [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.gamedesigning.org/engines/defold/ 18 Ігровий рушій GameMaker Studio [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/GameMaker 19 Порівняння ігрових рушіїв [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gamedevacademy.org/best-game-engines/ 20 Unreal Engine чи Unity [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://hackr.io/blog/unity-vs-unreal-engine 21 Blueprints чи C++ [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.techarthub.com/unreal-engine-c-vs-blueprint-which-should-i-choose/ 22 Основні Blueprint класи [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://uengine.ru/site-content/docs/blueprints-docs/class-blueprints 23 Рівні у відеоіграх [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Level_(video_games) 24 Інформація щодо дизайну рівнів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.nuclino.com/articles/level-design 25 Желібо Є. П. Безпека життєдіяльності: навч. посіб. / Є. П. Желібо, Н. М. Заверуха, В. В. Зацарний. – Київ: Каравела, 2008. – 344с. 26 Толок А. О. Безпека життєдіяльності: навч. посіб. / А. О. Толок, О. А. Крюковська. – Дніпродзержинськ: ДДТУ, 2011. – 215с. 27 Коцан І. Безпека життєдіяльності / Ігор Коцан. – Харків: Фоліо, 2014. – 462 с. 28 Жернаков В. В. Трудове право: підручник / В. В. Жернаков, С. М. Прилипко, О. М. Ярошенко. – Харків: Право, 2015. 496 с. 29 Іванов Ю. Ф. Трудове право України: навч. посібник / Ю. Ф. Іванов, М. В. Іванова. – Київ: Алерта, 2020. 442 с. 30 Єсінова Н. Економіка праці та соціально-трудові відносини: Навчальний посібник / Н. Єсінова,. – Київ: Кондор, 2004. – 429 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KRB_Ivashchenko_Y_D.pdf2,86 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора