Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38309
Назва: Розробка демоверсії сюжетно орієнтованої комп’ютерної гри засобами ігрового рушія Unity
Інші назви: Development of a demo version of a story-oriented computer game using the Unity game engine
Автори: Хома, Святослав-Зорян Юрійович
Семак, Антоній Вікторович
Khoma, Sviatoslav-Zoryan
Semak, Antony
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Хома С.-З. Ю., Семак А. В. Розробка демоверсії сюжетно орієнтованої комп’ютерної гри засобами ігрового рушія Unity: кваліфікаційна робота освітнього рівня „Бакалавр“ „122 – комп’ютерні науки“ / С.-З. Ю. Хома, А. В. Семак – Тернопіль : ТНТУ, 2022. – 65 с.
Дата публікації: 21-чер-2022
Дата подання: 7-чер-2022
Дата внесення: 28-чер-2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Козбур, Галина Володимирівна
Члени комітету: Тиш, Євгенія Володимирівна
УДК: 004.4
Теми: Unity
Blender
FL Studio
Adobe Photoshop
відеогра
video game
демоверсія
demo version
ігровий процес
gameplay
Kickstarter
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена розробці демоверсії сюжетно орієнтованої комп’ютерної гри засобами ігрового рушія Unity. Мета роботи: розробити демоверсію сюжетно орієнтованої комп’ютерної гри засобами ігрового рушія Unity з урахування жанрової приналежності та ринкового стану на момент розробки. Реалізувати демоверсію сюжетно орієнтованої комп’ютерної гри з урахуванням можливостей Unity. В першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто програмне забезпечення, що було використане при розробці демоверсії сюжетно орієнтованої комп’ютерної гри засобами ігрового рушія Unity. Крім того, описано основну інформацію щодо відеоігор: історію їх виникнення, основні складові частини відеогри, класифікація відеогор за їх графікою, жанрами. В другому розділі кваліфікаційної роботи описано вимоги до демоверсію сюжетно орієнтованої комп’ютерної гри, а також розглянуто етапи її розробки. Зокрема, описано реалізацію кожного етапу відповідно до вимог з урахуванням стандартів. Qualification work is devoted to development of a demo version of a story-oriented computer game using the Unity game engine. The purpose of the work is to develop a demo version of a story-oriented computer game using the Unity game engine, taking into account the genre and market situation at the time of development. Implement a demo version of the story-oriented computer game, taking into account the capabilities of Unity. The first section of the qualification work contains discussions about the software that was used in the development of the demo version of the story-oriented computer game using the Unity game engine. In addition, the basic information about video games is described: the history of their origin, the main components of the video game, the classification of video games according to their graphics, genres. The second section of the qualification work describes the requirements for the demo version of the story-oriented computer game, as well as the stages of its development. In particular, the implementation of each stage in accordance with the requirements, taking into account the standards, is described.
Зміст: ВСТУП 11 РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД ПРОГРАМНИХ СЕРЕДОВИЩ, ЗАСТОСОВАНИХ ПІД ЧАС РОЗРОБКИ ДЕМОВЕРСІЇ СЮЖЕТНО ОРІЄНТОВАНОЇ ВІДЕОГРИ 13 1.1 Поняття комп’ютерних ігор 13 1.2 Огляд ігрового рушія Unity 15 1.3 Огляд музичного секвенсера FL Studio 17 1.4 Огляд платформи Kickstarter 21 1.5 Огляд Adobe Photoshop 25 1.6 Огляд Blender 28 1.7 Висновок до першого розділу 29 РОЗДІЛ 2. КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ДЕМОВЕРСІЇ СЮЖЕТНО ОРІЄНТОВАНОЇ ВІДЕОГРИ 30 2.1 Визначення жанрової приналежності, основних механік та особливостей гри 30 2.2 Складання концептуальної моделі гри 31 2.3 Розробка аудіального оформлення гри 33 2.4 Розробка візуальної частини, пов’язаної із ігровою механікою «записки» 35 2.5 Розробка ігрових моделей 37 2.6 Створення анімацій 38 2.7 Розробка ігрових локацій 41 2.8 Перенесення моделей та локацій у середовище Unity 42 2.9 Втілення ігрових механік 44 2.10 Тестування демоверсії гри 46 2.11 Підготовка сторінки на платформі Kickstarter 47 2.12 Висновок до другого розділу 48 РОЗДІЛ 3. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 49 3.1 Природнє середовище і його забруднення 49 3.2 Стихійні лиха та їх класифікації 51 3.3 Психофізіологічне розвантаження для працівників 56 3.4 Вплив кольору на покращення умов праці та підвищення продуктивності виробництва 57 3.5 Висновок до третього розділу 59 ВИСНОВКИ 60 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 61 ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38309
Власник авторського права: © Хома Святослав-Зорян Юрійович, Семак Антоній Вікторович, 2022
Перелік літератури: 1. Фурсова В. Д. . Особливості розробки мережевої комп'ютерної гри в жанрі Multiplayer First-Person Shooter / Вероніка Дмитрівна Фурсова., 2013. – 544 с. 2. Avedon A. A. Sutton-Smith The Ambiguity of Play: Harvard University Press / Araf Araftar Avedon., 2009. – 288 с. 3. Costikyan A. B. Uncertainty in Games: MIT Press / Aram Brel Costikyan., 2013. – 152 p. 4. Fullerton D. V. Game design workshop : a playcentric approach to creating innovative games / Daniel Valt Fullerton., 2008. – 491 с. 5. Jared A. D. Schell The Art of Game Design: Carnegie Mellon University / Artur Denriol Jared., 2008. – 518 p. 6. Hocking J. A. Unity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 5 1st Edition / Jared Antony Hocking., 2016. – 352 с. 7. Isbister A. S. How Games Move Us: Emotion by Design (Playful Thinking) / Katherine Isbister. – Cambridge: The MIT Press / Asart Saruman Isbister., 2015. – 485 p. 8. Mayra A. G. An Introduction to Game Studies / Frans Mayra. – Thousand Oaks: SAGE Publications Ltd / Arasa Grind Mayra., 2015. – 741 с. 9. Фурсова Н. А. Розробка мережевої комп’ютерної гри з використанням Unity Engine / Н. А. Фурсова., 2018. – 244 с. 10. Networking HLAPI System Concepts [Електронний ресурс] // Unity Technologies. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unity3d.com/Manual/UNetConcepts.html. 11. UNet Overview [Електронний ресурс] // Unity Technologies. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unity3d.com/Manual/UNet.html. 12. Albahari J. C# 7.0 in a Nutshell: The Definitive Reference / J. Albahari., 2017. 13. Another million unity developers in the house [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://blogs.unity3d.com/2013/07/09/anothermillion-unity-developers-in-the-house. 14. Physics engines survey results [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://bulletphysics.org/wordpress/?p=88. 15. Video games starting to get serious. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.gфzette.net/stries/083107/businew11739_32356.shtml. 16. Video games starting to get seriousthe power of the earth is very strong [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.gzette.net/stries/083107/businew11739_32356.shtml. 17. Unity, Source 2, Unreal Engine 4, or CryENGINE- Which Game Engine Should I Choose? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://blog.digitaltutors.com/unity-udk-cryengine-gameengine-choose/. 18. Rogers S. Level Up / S. Rogers., 2010. – 492 с. 19. Bethke E. Game development and production / E. Bethke., 2020. 20. Games software revenues to reach $110 billion by 2018. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.gamesindustry.biz/articles/2015- 05-04-games-software-revenues-to-reachusd110-billion-by-2018-digi-capital. 21. Несколько популярных игровых движков и конструкторов игр. 3D Graphics and me - блог о 3d графике и разработке игр, статьи, уроки, аналитика. 2013 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: // http://3dg.me/ru/gamedev/. 22. Создание 3D игр на языке Blitz3D. Blitz-school - центр обучения созданию компьютерных игр. – 2013 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: // http://www.blitz-school.info/ 23. Создание игр. О начинающем разработчике инди-игр. Игрострой GCUP. 2013 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: // http://gcup.ru... 24. Параллакс // Астронет. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://astronet.ru/db/msg/1178033 25. Основные ошибки при проектировании главного меню игры // Хабрахабр. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://habrahabr.ru/post/195608/ 26. Игровой дизайн, гейм дизайн (game design) // GameDev.ru – Разработка игр. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.gamedev.ru/gamedesign/terms/gameplay 27. GamesIndustry.biz. GamesIndustry.biz presents… The Year in Numbers 2020. 2020. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.gamesindustry.biz/articles/2020-12-21-gamesindustry-biz-presents-the-year-in-numbers-2020. 28. Whitson J. R. The New Spirit of Capitalism in the Game Industry / Jason Rojer Whitson., 2019. –789 c. 29. Newzoo. Mobile Revenues Account for More Than 50% of the Global Games Market as It Reaches $137.9 Billion in 2018. 2018. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://newzoo.com/insights/articles/global-games-marketreaches-137-9-billion-in-2018-mobile-games-take-half/. 30. Newzoo. The Global Games Market Will Generate $152.1 Billion in 2019 as the U.S. Overtakes China as the Biggest Market. 2019. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://newzoo.com/insights/articles/the-global-games-market-willgenerate-152-1-billion-in-2019-as-the-u-s-overtakes-china-as-the-biggest-market/. 31. Video game [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Video_game 32. . История компьютерных игр [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://sites.google.com/site/ historygamesabc/istoria-komputernyh-igr 33. История развития и эволюция видеоигр в цифрах и картинках [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://hype.tech/@id103/istoriya-razvitiya-i-evolyuciya-videoigr-v-cifrah-i-kartinkahw4e9feon 34. История развития компьютерных игр - от первых игр до виртуальной реальности [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу :http://stevsky.ru/starie-igri/istoriya-razvitiya-igr-ot-pervich-igr-dovirtualnoy-realnosti 35. Peters A. K. Game Engine Architecture / Andrew Kadon Peters., 2018. 36. Игровой движок [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://ru.wikipedia.org/wiki/Игровой_движок 37. Полный обзор Unity 5 [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://devgam.com/polnyj-obzor-unity-5. 38. Unreal Engine [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/Unreal_Engine #Unreal_Engine_5 39. Lightweight Java Game Library [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://ru.wikipedia.org/ wiki/Lightweight_Java_Game_Library 40. Examples Java engine code realization [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://pastebin.com/e9V2qP5u 41. Изучение OpenGL: VBO, VAO и шейдеры [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://eax.me/ opengl-vbo-vao-shaders/ 42. OpenGL Projection Matrix [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://www.songho.ca/opengl/gl_projectionmatrix.html 43. Matrix transformation java OpenGL [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.javaforum.org/thema/meine-funktion-um-die-hoehe-des-terrains-an-bestimmter-position-indiesem-fall-spieler-position-zu-bekommen-giebt-nur-0-zurueck.185860/ 44. Інформаційні системи і технології на підприємствах [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://pidru4niki.com/1059110247701/informatika/informatsiyni_sistemi_i_tehnologiyi_na_pidpriyemstvah. 45. Генрік С. Кінець світу близько / Свенсен Генрік., 2014. – 248 с. 46. OECD. Конкурентоспроможні міста в глобальній економіці [Електронний ресурс] / OECD. – 2018. – Режим доступу до ресурсу: https://doi.org/10.1787/9789264027091-en. 47. Абрамов В. В. Безпека життєдіяльності, як вид людської потреби / Володимир Володимирович Абрамов., 2011. – 185 с. 48. Rising Caseloads, A Disrupted Recovery, and Higher Inflation [Електронний ресурс]. – 2022. – Режим доступу до ресурсу: https://www.imf.org/en/Publications/WEO/Issues/2022/01/25/world-economic-outlook-update-january-2022. 49. Миценко О. І. Забезпечення сприятливих і безпечних умов праці як об’єкт управління / Олег Ігорович Миценко., 2014. – 521 с. 50. Ткачук С. В. Методологічні основи визначення критеріїв оцінки умов праці / Сергій Володимирович Ткачук., 2011. – 322 с. 51. Ковальова Г. І. Проблеми стресу в умовах виробництва / Галина Ігорівна Ковальова., 2013. – 345 с. 52. Heiden A. R. Conditions of work. Acumulative Digest. JLO / A. R. Heiden., 2016. – 258 с. 53. Графкіна Л. Б. Охорона праці та виробнича безпека на підприємстві / Людмила Богданівна Графкіна., 2014. – 175 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KRB_Khoma_S-Z_Y_Semak_A_V.pdf675,91 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора