Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38306
Назва: Розробка дизайну та реалізація 3D моделей для трейлеру комп’ютерної гри “Echo of Sunset” засобами Blender
Інші назви: Design development and implementation of 3D models for the trailer of the computer game "Echo of Sunset" by means of Blender
Автори: Озіранець, Віталій Степан Володимирович
Oziranets, Vitaliy Stepan
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Озіранець В. С. В. Розробка дизайну та реалізація 3D моделей для трейлеру комп’ютерної гри “Echo of Sunset” засобами Blender: кваліфікаційна робота освітнього рівня „Бакалавр“ „122 – комп’ютерні науки“ / В. С. В. Озіранець – Тернопіль : ТНТУ, 2022. – 50 с.
Дата публікації: 21-чер-2022
Дата подання: 7-чер-2022
Дата внесення: 28-чер-2022
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Никитюк, Вячеслав Вячеславович
Члени комітету: Золотий, Роман Захарович
УДК: 004.4
Теми: тривимірна графіка
tree-dimensional graphics
моделювання
modeling
середньовічний стиль
medieval style
рендер
render
анімація
animation
текстури
textures
blender
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена створенню тривимірних моделей для трейлеру комп’ютерної гри “Echo of Sunset” для подальшої анімації з використанням Blender. Мета роботи: розробити тривимірні моделі для подальшої анімації відповідно до вимог трейлеру, а також з урахуванням епохи та правил світу гри. Реалізувати тривимірну сцену з урахуванням можливостей Blender та рушіїв Eevee та Cycles. В першому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто програмне забезпечення для роботи з тривимірною графікою, а також оглянуто функціонал програми Blender. Крім того, описано основні принципи анімації, розроблені працівниками компанії Disney. В другому розділі кваліфікаційної роботи описано вимоги до тривимірної сцени, а також розглянуто етапи розробки сцени та моделей. Зокрема, описано реалізацію об’єктів відповідно до кожного етапу з урахуванням епохи. Qualification work is devoted to the creation of three-dimensional models for the trailer of the computer game "Echo of Sunset" for further animation using Blender. The purpose of the work is to develop three-dimensional models for further animation according to the requirements of the trailer, as well as taking into account the era and rules of the game world, and implement a three-dimensional scene with Blender using both Eevee and Cycles engines. The first section of the qualification work contains discussions about software for working with three-dimensional graphics, as well as reviews the functionality of Blender. In addition, the basic principles of animation developed by Disney staff are described. The second section of the qualification work describes the requirements for a three-dimensional scene, as well as the stages of development of the scene and models. In addition to this, the implementation of objects is described according to each stage, taking into account era and style.
Зміст: ВСТУП РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД ПРОГРАМ ДЛЯ РОБОТИ З 3D ГРАФІКОЮ. ОПИС ФУНКЦІОНАЛУ BLENDER 1.1 Загальний огляд ПЗ для роботи з 3D графікою 1.1.1 Огляд ZBrush 1.1.2 Огляд 3Ds MAX та MAYA 1.1.3 Огляд Blender 1.2 Опис функціоналу програми Blender 1.3 Огляд доповнень для Blender 1.4 Висновок до першого розділу РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ СЦЕНИ ДЛЯ ТРЕЙЛЕРУ 2.1 Створення концепту та формування вимог 2.2 Створення моделей та їх оптимізація 2.3 Створення матеріалів та реалізація освітлення 2.4 Висновок до другого розділу РОЗДІЛ 3. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ХОРОНИ ПРАЦІ 3.1 Соціальні та психологічні фактори ризику 3.2 Вплив кольору на покращення умов праці та підвищення продуктивності виробництва 3.3 Висновок до третього розділу ВИСНОВКИ ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38306
Власник авторського права: © Озіранець Віталій Степан Володимирович, 2022
Перелік літератури: 1. Найкраще програмне забезпечення для 3D моделювання в 2022 році [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://zenfolio.com/blog/3d-modeling-software/. 2. Головна сторінка ZBrush [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://pixologic.com/. 3. Головна сторінка Autodesk [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.autodesk.eu/. 4. Головна сторінка Blnder [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.blender.org/. 5. Кроністер Д. Blender Basics 3rd edition / Джеймс Кроністер., 2010. – 153с. 6. Використання 3D графіки у створенні концептів [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://evenant.com/using-3d-in-concept-art/. 7. Книга дизайну рівнів. Етап блокауту [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://book.leveldesignbook.com/process/blockout. 8. Розуміння 12 принципів анімації [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.creativebloq.com/advice/understand-the-12-principles-of-animation. 9. Документація для роботи з Blender [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.blender.org/manual/en/latest/. 10. Elliminate Texture Confusion: Bump, Normal and Displacement Maps [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.pluralsight.com/blog/film-games/bump-normal-and-displacement-maps. 11. Розуміння UV-mapping [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.spiria.com/en/blog/desktop-software/understanding-uv-mapping-and-textures/. 12. Tan C. How to Make Your Models Look Realistic With Procedural Textures in Blender [Електронний ресурс] / Cherie Tan – Режим доступу до ресурсу: https://www.makeuseof.com/procedural-textures-in-blender-realistic-models/. 13. Blender Texture Painting [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://all3dp.com/2/blender-texture-painting-simply-explained/. 14. Основи композитингу [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://en.wikibooks.org/wiki/Blender_3D:_Noob_to_Pro/Compositing. 15. Blender Kit [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.blenderkit.com/. 16. How to Use the MeasureIt Add-on in Blender [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://blenderzen.com/2020/10/19/how-to-use-the-measureit-add-on-in-blender/. 17. Використанням референсів у мистецтві [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.jobydorr.com/blog/2021/2/10/how-to-use-reference-for-art-when-its-good-and-when-its-bad. 18. Розуміння глобального освітлення [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://www.pluralsight.com/blog/film-games/understanding-global-illumination. 19. Основи Eevee [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://cgcookie.com/posts/eevee-essential-features-walkthrough-part-one. 20. Впорядкування топології сіті після моделювання у Blender. Оптимізація топології [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: http://wiki.b3d.org.ua/index.php/Впорядкування_топології_сіті_після_моделювання_Blender. 21. Вісім способів для створення чистої топології [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://cgcookie.com/posts/guide-to-clean-topology. 22. Робота шейдингу в Unity. Основні та допоміжні текстури. Конвертація текстур [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://forum.substance3d.com/index.php?topic=19344.0. 23. Запікання текстур в Blender [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://blender.stackexchange.com/questions/13508/how-do-i-bake-a-texture-using-cycles-bake. 24. Price A. Чотири способи пришвидшити візуалізацію в Cycles [Електронний ресурс] / Andrew Price – Режим доступу до ресурсу: https://www.blenderguru.com/articles/4-easy-ways-to-speed-up-cycles. 25. Документація для роботи з Unity. [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://docs.unity3d.com/Manual/. 26. Безпека життєдіяльності: Конспект лекцій для студентів усіх спеціальностей за освітньокваліфікаційним рівнем «бакалавр» / Уклад.: В.В.Зацарний, Н.А.Праховнік, О.В.Землянська – К.:НТУУ «КПІ», 2016 - с. 92. 27. Естетичні фактори виробничого середовища та їх вплив на працівників. Вплив кольору на працівника [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://studentbooks.com.ua/content/view/955/76/1/4/. 28. ДСТУ 3899:2013. Дизайн і ергономіка. Терміни та визначення основних понять. – [Чинний від 2014-01-01]. – Київ: Український науково-дослідний інститут дизайну та ергономіки НАУ, 2014. – 22 с. 29. ДСТУ ISO 3864-1:2005. Графічні символи. Кольори та знаки безпеки. Частина 1. Принципи проектування знаків безпеки для робочих місць та місць громадського призначення (ISO 3864-1:2002, IDT) – Київ, Держспоживстандарт України, 2006. – 23 с. 30. ДСТУ ISO 7010:2009. Графічні символи. Кольори та знаки безпеки. Знаки безпеки, використовувані на робочих місцях і в місцях громадської призначеності (ISO 7010:2003, IDT) – Київ, Держспоживстандарт України, 2011. – 70 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022_KRB_SN-41_Oziranets_VSV.pdf1,71 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора