Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37138

Назва: Основні засади формування іміджу навчального закладу
Інші назви: Basic principles of forming the image of the educational institution
Автори: Лозовецька, Оксана
Корницький, Максим
Савчак, Мирослав
Lozovetska, Oksana
Kornytskyi, Maksym
Savchak, Myroslav
Приналежність: Західноукраїнський національний університет
Бібліографічний опис: Лозовецька О. Основні засади формування іміджу навчального закладу / Лозовецька Оксана, Корницький Максим, Савчак Мирослав // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 33–34. — (Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств).
Bibliographic description: Lozovetska O., Kornytskyi M., Savchak M. (2021) Osnovni zasady formuvannia imidzhu navchalnoho zakladu [Basic principles of forming the image of the educational institution]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 33-34 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Конференція/захід: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Журнал/збірник: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Дата публікації: 22-лис-2021
Дата внесення: 10-січ-2022
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
УДК: 371
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 33-34
Початкова сторінка: 33
Кінцева сторінка: 34
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37138
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/12613/1/монография%20_3.pdf
file:///C:/Users/COMPAQ/Downloads/47479-94874-1-SM.pdf
Перелік літератури: 1. Раєвнєва О. В. Формування іміджевої політики університету: методичне підґрунтя. О. В. Раєвнєва, Л. В. Гриневич. Соціальна відповідальність бізнесу і адміністрації – створення інноваційного управління: монографія. За заг. ред. В. Дучмала, Т. П. Несторенко, Т. Покуси. Бердянськ: Видавець Ткачук О.В., 2015. С. 103. URL: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/12613/1/монография%20_3.pdf
2. Гаркавець С. О. Паблік рилейшнз та імідж ВНЗ: соціальнопсихологічний аналіз проблеми. Теоретичні і прикладні проблеми психології. 2013. № 3(32). С. 91–96.
3. Бакуліна Н.М., Фалович В.А. Маркетингові технології формування репутації роботодавця в умовах гіг-економіки. Науковий журнал: Вчені записки таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія «Економіка і управління». Т.31(70), №2, 2020. С. 150-153.
4. Карпенко Ю. М. Імідж вищого навчального закладу: основні складові та проблеми формування. Науковий вісник Полісся. 2015. № 1 (1). С. 119–120. URL: file:///C:/Users/COMPAQ/Downloads/47479-94874-1-SM.pdf
References: 1. Raievnieva O. V. Formuvannia imidzhevoi polityky universytetu: metodychne pidgruntia. O. V. Raievnieva, L. V. Hrynevych. Sotsialna vidpovidalnist biznesu i administratsii – stvorennia innovatsiinoho upravlinnia: monograph. by gen. ed. V. Duchmala, T. P. Nestorenko, T. Pokusy. Berdiansk: Vydavets Tkachuk O.V., 2015. P. 103. URL: http://repository.hneu.edu.ua/jspui/bitstream/123456789/12613/1/monohrafyia%20_3.pdf
2. Harkavets S. O. Pablik ryleishnz ta imidzh VNZ: sotsialnopsykholohichnyi analiz problemy. Teoretychni i prykladni problemy psykholohii. 2013. No 3(32). P. 91–96.
3. Bakulina N.M., Falovych V.A. Marketynhovi tekhnolohii formuvannia reputatsii robotodavtsia v umovakh hih-ekonomiky. Naukovyi zhurnal: Vcheni zapysky tavriiskoho natsionalnoho universytetu imeni V.I. Vernadskoho. Seriia "Ekonomika i upravlinnia". V.31(70), No 2, 2020. P. 150-153.
4. Karpenko Yu. M. Imidzh vyshchoho navchalnoho zakladu: osnovni skladovi ta problemy formuvannia. Naukovyi visnyk Polissia. 2015. No 1 (1). P. 119–120. URL: file:///C:/Users/COMPAQ/Downloads/47479-94874-1-SM.pdf
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.