霂瑞霂��撘����迨��辣: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37135

Title: Аромамаркетинг як інноваційний інструмент
Other Titles: Aromamarketing as an innovative tool
Authors: Віт, Вікторія
Vit, Victoria
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Віт В. Аромамаркетинг як інноваційний інструмент / Віт Вікторія // Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 22 листопада 2021 року. — Тернопіль : ТНТУ, 2021. — С. 26–27. — (Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності підприємств).
Bibliographic description (International): Vit V. (2021) Aromamarketynh yak innovatsiinyi instrument [Aromamarketing as an innovative tool]. Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Ternopil, 22 November 2021), pp. 26-27 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2021
Proceedings of the regional scientific-practical Internet-conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2021
Conference/Event: Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Issue Date: 22-十一月-2021
Date of entry: 10-一月-2022
Publisher: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 22 листопада 2021 року
22 November 2021
UDC: 339.138
Number of pages: 2
Page range: 26-27
Start page: 26
End page: 27
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37135
URL for reference material: https://moluch.ru/archive/207/50650/
References (Ukraine): 1. Окландер Т.О. Інноваційні методи впливу на споживачів: аромамаркетинг /Т.О. Окландер //Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №3. – Т.2. – С. 97-101;
2. Тимашов Е. Методи аромамаркетингу для підвищення лояльності клієнтів в громадському харчуванні. /Е. Тимашов //Молодий вчений. - 2018. - № 21. - С. 306–308. URL : https://moluch.ru/archive/207/50650/
References (International): 1. Oklander T.O. Innovatsiini metody vplyvu na spozhyvachiv: aromamarketynh /T.O. Oklander //Marketynh i menedzhment innovatsii, 2011, No 3, V.2, P. 97-101;
2. Tymashov E. Metody aromamarketynhu dlia pidvyshchennia loialnosti kliientiv v hromadskomu kharchuvanni. /E. Tymashov //Molodyi vchenyi, 2018, No 21, P. 306–308. URL : https://moluch.ru/archive/207/50650/
Content type: Conference Abstract
�蝷箔����:Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2021)



�DSpace銝剜�������★��������雿��.