Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37127
Назва: The system of maintaining the quality of education through public regulation of activity of higher education institutions
Інші назви: Система забезпечення якості освіти шляхом державного регулювання діяльності закладів вищої освіти
Автори: Панухник, Олена
Попадинець, Назарій
Журавель, Юлія
Бібліографічний опис: Popadynets N. M., Zhuravel Yu. V., Panukhnyk O. V. The system of maintaining the quality of education through public regulation of activity of higher education institutions. Економічні горизонти. 2019. № 3(10). С. 43–53. DOI: 2616- 5236.3(10).2019.212806
Bibliographic description: Popadynets, M. M., Zhuravel, Yu. V., Panukhnyk, O. V. (2019), “The system of maintaining the quality of education through public regulation of activity of higher education institutions”, Economies’ Horizons, no. 3(10), pp. 43–53, doi: https://doi.org/10.31499/2616-5236.3(10).2019.212806
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 4-січ-2022
Країна (код): UA
Діапазон сторінок: 43-53
Короткий огляд (реферат): The purpose of the research is to determine government measures to form a mechanism to ensure the formation of the quality of education in higher education institutions. Methods. In the course of the research, general scientific methods and approaches, a systematic approach, general logical research methods (analysis, synthesis, generalization, comparison) were used. Results. The article discusses key studies of the development of education in the country; in particular, attention paid to the processes of state regulation of the activities of higher education institutions. On the basis of theoretical and methodological analysis, a general scheme of the mechanism of state regulation of higher education is proposed, which consists of subject-objective, target, instrumental and information-analytical components. It was determined that the stimulation of educational institutions to continuously improve the quality and availability of educational services in accordance with the future needs of the labor market and the economy, the production of new services occurs through partial regulation of these processes by the state. It has been proved that comprehensive legal, organizational, resource, information support for the development of the economy, employment and social infrastructure capable of realizing the rights of education and development of the population, as well as meeting the needs of various industries in qualified personnel, stimulating the demographic reproduction of the population directly depends on the quality of education in country, which is the basis for the formation of professional skills of each specialist. Practical meaning. Based on the analysis of the scientific works of domestic scientists, as well as the practice of one of the universities, a system of indicators and key measures of the external system for ensuring the quality of education have been determined. Most educational institutions in the country can use it by implementing in their practice those indicators to which this or that institution responds. Prospects for further research. The results obtained determine the need for further assessment of the impact of other indicators for the implementation of a comprehensive assessment of the internal and external system of education quality, which will help unify those indicators that will be most effective for a particular educational institution.
Мета статті є визначення державних заходів щодо формування механізму забезпечення формування якості освіти у закладах вищої освіти. Методи. В ході дослідження використано загальнонаукові методи та підходи, системний підхід, загальнологічні методи дослідження (аналіз, синтез, узагальнення, порівняння). Результати. У статті розглянуто ключові дослідження питань розвитку освіти в країні, зокрема звернута увага на процеси державного регулювання діяльності закладів вищої освіти. На основі теоретико-методологічного аналізу запропонована загальна схема механізму державного регулювання закладів вищої освіти, яка складається із суб’єктно-об’єктивної, цільової, інструментальної та інформаційно-аналітичної складових. Визначено, що стимулювання закладів освіти до неперервного покращення якості і доступності освітніх послуг відповідно до перспективних потреб ринку праці та економіки, продукування нових послуг відбувається шляхом часткового регулювання цих процесів державою. Доведено, що комплексне правове, організаційне, ресурсне, інформаційне забезпечення розвитку сфери економіки, зайнятості і соціальної інфраструктури, здатної реалізовувати права навчання і розвитку населення, а також задовольняти потреби різних галузей у кваліфікованих кадрах, стимулювати демографічне відтворення населення безпосередньо залежить від системи якості освіти в країні, що є основою формування професійних навичок кожного спеціаліста. Практичне значення. На основі проведеного аналізу наукових праць вітчизняних науковців, а також практики одного з університетів визначено систему індикаторів та ключові заходи внутрішньої системи забезпечення якості освіти, яку можна використовувати більшістю закладів освіти в країні імплементувавши в свою практику ті індикатори, яким той чи інший заклад відповідає. Перспективи подальших досліджень. Отримані результати визначають необхідність подальшої оцінки впливу інших індикаторів для здійснення комплексної оцінки внутрішньої та зовнішньої системи якості освіти що допоможе уніфікувати ті індикатори, які будуть найрезультативнішими для того чи іншого закладу освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/37127
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Текст статті.pdf469,59 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора